Vu, Dat zou goed kunnen, we hebben een vierzitter verkocht aan een Tsjechische klant die een tweede huis heeft aan de costa del sol, en dat was precies deze kleurstelling Tsja, zo dik rijden ze nog niet, dus das makkelijk herkennen natuurlijk Nou vind ik persoonlijk de tweezitter en stuk eleganter, zeker met kappie dicht.....
Tnkx Peter! Er reden ook veel klassieke Tsjechische wagens rond. Voor een bepaald bedrag kon je daar dan een rondrit in krijgen. Geen Arabieren in Veyrons e.d. weten te spotten. Ze zijn nog steeds bezig in Parijs heb ik vernomen van een vriend die er 2 weken geleden was (zie foto's). Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog een plaatje. Het zijn leuke wagens. Heb er een tijdje naar staan kijken. Trok ook veel bekijks van anderen (lokatie: Praag) Image Unavailable, Please Login
Nou Vu, waar wachten we nog op ? Ik heb er nog enkele in de aanbieding De verhuur gaat ook goed deze zomer trouwens, maar dat heeft misschien ook te maken dat er een nijpend te kort is aan huur-auto's dit jaar, vanwege dat de banken niet echt meer meewerken. En als je dan als kekke toerist in en rond Marbella voor 250 euro 24 uur met een leuk speeltje mag rijden zonder km-beperking, nou....dan willen ze wel
Ze deed haar raampje naar beneden. Ik stak toen mijn duim op waarop ze het volgende zei: "with me?" ......voordat ik kon antwoorden gaf haar vriend/man gas en weg was ze. Hier een foto van een paar tellen eerder met het raampje op. Ze was duidelijk op zoek naar een nieuwe vent Image Unavailable, Please Login
Zo ook weer terug van vakantie....... . Image Unavailable, Please Login Volgens mij heb ik die vaker gezien hier . Het was leuk Dirk!.
Leuk Rudy! Kijk uit naar de rest van je foto's Hoe heb je die foto overigens toegevoegd als bijlage? Mij lukt het nooit om tekst onder een foto te plaatsen. Ciaooo Vu
Inderdaad. Wat was het idioot warm zeg. Hoe was het op de braai trouwens gister? Ik heb helaas niet zo gek veel meer foto's. Ben al met al helemaal niet in Marbella zelf geweest aangezien er echt nergens een auto te huren was (zelfs bij Avis niet). Dirk ontmoet in een plaatsje tussen Marbella en Torremolinos waar ik zelf zat. Met de taxi heen geweest. Lekker verhaal nog overigens, Rudy snapt nu ook waar Calle voor staat in Spanje. Dat is niet op de berg maar aan het strand . Had vrijdag (mijn laatste echte dag) nog naar Marbella willen gaan maargoed dat kwam al met al nogal slecht uit............ Goeie vakantie gehad verder, vooral gerelaxt . Heb in Torremolinos 1 F430 gezien savonds, voor de rest reed er weinig spannends rond qua Ferrari's. Mooiste was de F50 die bij de dealer/garage te Malaga staat. Had daar met een huurt autotje even langs willen rijden, is er helaas ook niet van gekomen. Als je een foto upload krijgt deze een bepaald nummer als je hem open (in dat upload scherm) dit nummer koppieren >> in post zetten als " en dan kun je er gewoon ondertypen. Redelijk omslachtig maargoed het werkt. b.v.: http://www.ferrarichat.com/forum/attachment.php?attachmentid=989083&d=1249812753 attachmentid=989083 << dat nummer moet je hebben.
Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Deze mooie spider stond vandaag in Scheveningen bij het Kurhaus! (het werkt Rudy )
Maarre, zit er ook nog een verhaal bij die Spider, Michel?? En zijn er nog meer handige tips & tricks? Guys? Dolls? Ciao, E.
Maar waarom nieuwe nummerplaten als je eerst de platen van de 360 mag overhangen? Jeffrey Dit keer worden het een gepersonaliseerd nummer om het helemaal af te maken... René
AH, Leuke extra! Ik blijf het jammer vinden dat we dat in NL niet hebben. Nog maals felicitaties met de aanwinst. Jeffrey