Een Bugatti EB110 afgeschreven in Moskou?? (Bavaria City race) Een flinke klapper....... http://www.youtube.com/watch?v=0VVHaCg13-c&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=XDcjy6AGKTU http://www.youtube.com/watch?v=FU5z6EDNzH8 Zonde..........
Waar hangt die verjaardagskalender eigenlijk? Ik mis wel vaker een jarige hier.. Gijs, gefeliciteerd!!!! @Jeffrey. Auwwww, dat ziet er idd uit als een afgeschreven Bugatti!
Roger, Plus four?? Een plusfour (vier inch langer dan de knickerbocker, vandaar de naam) is een over de knie vallende pofbroek die met name door mannen werd gedragen. De plusfour raakte na ongeveer 1860 in de mode en werd gewoonlijk geassocieerd met golfers. De broek viel ongeveer 10 cm onder de knie, in de Engelse maatvoering 4 inches, wat de verklaring is voor de naam van het kledingstuk. De plusfour werd in de Verenigde Staten geïntroduceerd door de latere koning Edward VII tijdens een diplomatieke missie in 1924. Het inmiddels uit de mode geraakte kledingstuk stond in Nederland ook wel bekend onder de minder exotische benaming drollenvanger. Een bekende drager van de plusfour is de stripfiguur Kuifje. De plusfour werd voor de oorlog vooral gedragen als overgang van de korte broek tijdens de lagere schoolleeftijd en die van de lange broek, zo omsteeks het 18e à 20e levensjaar. Enne: Gijs, van harte kerel! Nog vele jaren. Ciao, E. Image Unavailable, Please Login
Ik dacht eerder hieraan, maar je kunt het natuurlijk altijd nog combineren, of zit je dan op +8 ? Image Unavailable, Please Login
Nu je het er toch over hebt.........eigenlijk niet! Lag lekker van een 458 Italia te dromen, schrok wakker en dacht meteen: staatslot kopen, je weet maar nooit. Valt vanavond toch? Ciao, E.
Goh, ik had verwacht dat de achterruit dieper zou liggen en zo meer de karakteristieken van de Enzo zou hebben. Pas als ie in het eggie te zien is ben ik overtuigd.
Moet je doen vriend, bij mij heeft het geholpen.(kan ook je zaak verkopen he! hahah) Spreek je! Ciao Ramon.
Gisteren terug gekomen van het spektakel op Assen met de Rizla Racing Days. Ik heb Schumacher niet gezien, weet ook niet of hij nog wel zou komen. Heeft iemand anders hem nog gezien? Hier ook nog een aantal foto's van gisteren. Er gebeurde veel voor onze neus. We zaten bij de laatste chicane opkomen rechte stuk. Aantal formule wagens klapte nog op elkaar, porsches, vloog iemand nog uit zijn kart, motorval etc. Veel spektakel dus! Volgend jaar waarschijnlijk weer De foto's Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Schumacher is afgehaakt in verband met zijn aanstaande formule 1 optreden. Was vandaag al weer aan het testen met de F2007. Foto van die zwarte SL doet me ergens aan denken Ruud. PP2? Gr. Martin Image Unavailable, Please Login