Mark, Wat moet de auto straks kosten met die voorschade? Ps Als je na BCR honger of dorst hebt ben je altijd welkom! Bram
Ik zou er niet al te hard op rekenen Bram Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Marc: vergeet je de slangetjes niet los te halen voordat je de straten van Rotterdam onveilig gaat maken?
O jee, Henkie is ffies naar de snelle druif, pakken z'n dochters z'n F aan... http://www.autojunk.nl/pix/show/162204/1 (let ook op z'n mooie tubi)
Haha, ja graag!!! Deden we ook altijd op airshows, met name die in Fairford, altijd leuk!!!! Wanneer is dat BCR ook al weer?? Krijg het er weer spontaan warm van.......... Zo nu eerst een Bavaria!
Of als je Bavaria niet zo lekker vindt... http://www.autoblog.nl/archive/2008/10/07/pitspoezen-nat-geregend
@Tonny Ik ben mijn oude negatieven aan het inscannen, en nu kom ik onderstaande foto tegen, vermoedelijk Autotron 1992 of een of ander Italia-event in dat jaar. Zou dat de mijne kunnen zijn ? Ik weet dat hij van oorsprong bordeaux rood was van binnen.... Image Unavailable, Please Login
Daar heb ik denk ik nog wel het nummertje van. Heb deze als het goed is bij Lusso Service in Duiven gezien jaren geleden. Zal vanavond thuis even checken.
70915...bij nader inzien móet dit um wel zijn, want ook ik heb 2 verschillende lampen in de neus zitten. Wat een ongelooflijk toeval zeg dat ik die auto destijds gefotografeerd heb. Hij is overigens pas in november 1994 op kenteken gezet, dan heeft ie er nog een behoorlijke tijd gestaan. Ook leuk plaatje uit 1992: Oldtimer GP op de Nürburgring Image Unavailable, Please Login
Wie wat bewaart die heeft wat Roger! Is het geen leuk idee een aparte thread aan te maken om deze nostalgische foto's te posten? Als het je wat lijkt uiteraard. Gr. Martin p.s. hoezo 2 verschillende lampen?
De lamp onder de knipperlichten, de linker is een verstraler schijnt het, de rechter is de correcte; 't is maar een klein verschil en als je het niet weet zie je het niet
Hoi Roger, dan heeft Lusso Service achter elkaar twee Testarossa's in deze kleur combo gehad. In januari 1995 zag ik s/n 80458, kenteken XG-58-GX bij Lusso. Jouw Testarossa heb ik gezien bij de opening van Forza Service in april 1995 op handelaarsplaten. Daarvoor bij Prominent in november 1994 (geen foto).