Have fun met scheuren!! Moet een hele berg strijken voordat het werkende leven weer begint morgen, was anders graag met de 307 meegereden Rij ze!
Ja, ja. Heb geen foto van de auto maar deze is precies hetzelfde. Oktober 2004, 105 duizend km, lichtgrijs leer, alle snufjes, 17 mille met de slooppremie van Harald's oude auto. Ben benieuwd. Harald is helemaal gelukkig met mijn 'oude' 325Ci, overigens. Gisteren naar Frankrijk getjoekeld. Geniet van jullie zondag. Onno Image Unavailable, Please Login
Ok, dan ging weer goed vandaag, trip naar de Boulevard in Nijmegen en de dijken er naar toe. Bedankt P.Lambo / Spyker007 / Hans en Yvonne en Cor Mondial.
Oh jongens, net terug van een dagje Zuid Limburg. Wezen rijden met de vorige eigenaar van de 575, die nu een 430 spider heeft. Tsjonge, jonge, jonge, je waant je daar echt in het buitenland. Waanzinnig geboenderd. Wat een kar! Zoals onze vlaamse vrienden plegen te zeggen; ik heb de hele dag een broek vol goesting gehad. Echt niet te geloven hoe we gereden hebben. @Roel; wij moeten toch eens snel samen zitten om dit jaar nog een tripje te organiseren in het zuije van het land.
@Pterps Via SMS al gedaan maar toch : van Harte proficait met jullie dochter. Dat wordt wat, Peter, tussen al die dames.... Geniet er maar van!! @Gijs Ook jij nog proficiat met je verjaardag. Afgelopen week erg druk geweest met non Ferrari items en dus niet op de site geweest: Vorige week zaterdag een groot feest gegeven voor mijn schoonvader, die 70 werd. Ze wonen op een appartement met een balkon van 4,5 m2 , waar ze geen 40 man kunnen ontvangen voor een BBQ oid!!. Wij hadden aangeboden om het bij ons in Tiel te doen. Onze tuin kan die capaciteit makkelijk aan. Kortom: een geslaag feest gehad maar daar ben je wel erg druk mee. Afgelopen maandag begonnen bij vrienden stel1 om de woonkamer te renoveren. Woensdagmiddag daar mee klaar en donderdag begonnen bij vrienden stel2 voor ook wat kluswerk. dit was vrijdagavond ook klaar En zaterdag weer met werken begonnen.... en uitrusten. Ik werd al geSMSed waar ik bleef Nu alles weer bijgelezen!! Vanochtend even naar Henk gereden om met het groepje aan te rijden naar Nijmegen. Ik kon helaas niet mee naar het eindpunt ivm werk.... Toch ff lekker gezigzagged
Zo, dat was een prachtige dag. Voor het eerst de BCR meegemaakt. We waren vroeg vertrokken ( samen met de california van Munsterhuis die voor "balkie" en "aboe" was gereserveerd ) en stonden dan ook al om 8 uur aan de poorten van de paddock te rammelen. Na 2 minuten werd de auto volledig overschaduwd; stond Gerard de Rooy met zijn vrachtwagen achter mij. Wat een gevaarte! De paddock is verre van groot en het past dan ook allemaal maar net. Er staan veel marshals met fluitjes om het verkeer op de paddock een beetje in goede banen te leiden. Af en toe echt chaos. Maar er stonden weer prachtige auto's. Uiteraard de F1 teams maar ook een paar prachtige "oldies". Voor mij was ook een ritje gepland. Aanvankelijk was mij =gezegd dat er een prijswinnaar met mij mee zou gaan. Het werd dus een camera man van TV Rijnmond. Ik mocht na de sessie met de Bugatti Veyron met DC achter het stuur. nadat de Veyron weer binnenkwam stapte de canmeraman in en werd mij verteld dat ik geen burnouts of gekke dingen mocht doen....Straks ( half negen?/negen uur? ) wellicht op TVR een impressie van het ritje. Het was hartstikke leuk, de snelheidssensatie is natuurlijk enorm, ik haalde ongeveer 170 km/u. Hier wat foto's. Je zult begrijpen dat ik heel veel niet heb gefotografeerd. Alleen de hoogtepunten.... Een vraag: wie herkent de fotograaf op de 4e foto? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ziet er goed uit Marc, lijkt me erg bijzonder om zo'n dagje mee te maken. Heb je veel van het spektakel van de andere auto's kunnen zien? Ben benieuwd naar de bewegende beelden van je rit, ik heb vanmiddag wel tv gekeken maar niet alles kunnen zien. Weet niet of je in beeld bent geweest? Als ik mij niet vergis is dat Frits van Eldik?
Correct!! Op de site van TV Rijnmond kun je live tv kijken. Ik ben zelfs de starter van het programma en becommentarieerd door Jack Plooy...
Ik heb het begin niet gezien maar heb je wel een paar keer zien voorbij komen in een flits bij de interviews! Uiteraard ook herkent aan het geluid natuurlijk! F430 Spider bestuurder heeft z'n CGT of Scuderia maar thuis gelaten zie ik... Cabrio's toch populairder voor de pitspoezen
Hij was er namens de FCN en de eis voor deelname was dat het een rode spider moest zijn. Ja het begin is toch echt het leukst
...Hij wordt deze week geleverd Franc....en het is alweer zo'n mooi weer geweest. Ben er een beetje ziek van. Foto's volgen zo snel mogelijk. René
Heb je dat gezien? Wat een wegpiraten! Ze reden wel 186 km/u met twee F430's op webmisbruikers! Jakkeraars.... Wegpiraten!
En jij dan Marc, in het centrum van Rotterdam??? Afpakken dat rijbewijs! Leuk te horen dat je het zo goed naar je zin hebt gehad... (en, waren ze mooi?? )
Hans, volgens mij reden wij vanmiddag zij aan zij tot 300km/u op de A15 tussen Tiel en G'malsen. Kan me vergissen...
hahaha, nee de politie was ook op de baan voor een promo tour dus geen tijd om te scoren. Er waren er veel niet mooi Hans, daar troost ik mezelf dan maar mee...