Wat ziet die GTR er "lomp" en "normaal" uit vergeleken met de 430! Prachtig contrast. Waarschijnlijk wist 70% van de aanwezigen niet eens dat de laaste een Nissan was
Met wat prutsen lijkt het erop dat ik die stream kan opslaan met een speciaal programmatje . Mocht het echt lukken pm ik je de download link wel even tzt.......
Zo, ik ben weer thuis. Gister was een mooie dag, zal later nog wat foto's posten. Hier wat van Marc. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
2x Rode F spider, en welke krijgt de cameraman aan boord? Was wel effies balen zeker, Marc? Image Unavailable, Please Login
Bedankt Ruud, de laatste ziet er wel het lekkerst uit trouwens! Hahaha, nou de mannen van de FCN ( die dus de Bav babes mochten showen) waren wel een beetje jaloers dat ik in mijn eentje even voluit mocht...
Gisteren nog even in Zandvoort geweest Nog wat Ferrari's geplaat (wel met mobiel) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Net nog even de opnames bekeken... wat een snelheid als je die camerabeelden zo ziet. Hoe is de ervaring achter het stuur, Marc? Lijkt me heel speciaal in zo een openlucht tunnel...
Ja de snelheidssensatie is idd groot, vergelijkbaar over een landweg met aan weerszijden bomen. Je hoort het publiek niet, je voelt je wel bekeken...
Het wachten zal beloond worden! Redelijk wat testkilometers gepland komende week/weekend verwacht ik? Misschien komen we elkaar wel ergens tegen, ik ben wel eens in Mol en omgeving te vinden met de 328, woon daar tegenwoordig ook niet zo heel erg ver vandaan. Alexander
@Hans, Ken jij de oldtimer fly in in Schaffen/Diest? Ooit al bezocht? Zo ja, wat is je mening over dat klassieke vliegtuig/auto evenement? Ben er afgelopen weekend even geweest en leek me op 't eerste zicht wel een leuke meeting te zijn. (zolang er geen vliegtuigjes uit de lucht vallen natuurlijk )
Aller eerst de gelukwensen aan het adres van de fam Pterps met de geboorte van Juul een stevige meid van bijna 8 pond las ik op de kaart, proficiat (en sterkte aan Peter met dat vrouwen overwicht daar komende jaren ) Ook de nieuwste telg in ons geliefde renstal ziet er prachtig uit en kan niet wachten om deze in metal te zien, tot dan wacht ik met (ver)oordelen...zwart = jummy Naar ik begreep zijn er tijdens mijn afwezigheid aardige investeringen gedaan in de economie maar wilde het afleveren niet echt vlotten. Toch mooi om te horen dat het steeds wel lukt (Franc308 & Jef) al is het nog even wachten op Rene/Heidi.... Roel zit jij nog te bedenken op de Beamer? Ik zeg je, diesel al is het alleen maar om de tussensprints (die veel meer voorkomen in ons verkeer) en verbruik. De benzine motoren van BMW zijn goed maar slurpen aardig bij ons rij gedrag terwijl de diesel "netjes" blijft... Ook een mooi verslag gezien van de Maarten Memorial. Wat een schitterende opkomst (aan diversiteit van auto's) en opbrengst, indrukwekkend! Ga me zeker opgeven mee te doen volgend jaar (zag geen enkele 328), mits ik niet op vakantie ben zoals dit jaar Ook de term "speed date" (goeie Joop!) is gebruikt en naar ik begreep ook afgelopen weekeind geweest, kon er helaas niet bij zijn want was nog onderweg naar huis... Aan de andere kant wel weer gunstig aangezien ik erachter kwam dat Henk met de 360 in 3 jaar 52.000km - 25.000 = 27.000km heeft gereden en ik inmiddels op 40.000km zit en zoals gezegd door Hans: "pret meter" mag worden genoemd, nou pret hebben we wel, dacht ik zo.... Dan de Proza rondom MS van Otto: een woord: G E W E L D I G Deze datum staat ook genoteerd in de agenda, dank voor het melden Geen kwaad woord over dit merk aangezien deze mij en Wilma de afgelopen vakantie op plaatsen heeft gebracht die (doorgewinterde 4x4 rijders) voor onmogelijk werd gehouden Kwa snelheid monsters weinig te melden (komen daar nauwelijks voor) hoewel er een was die wel met duizeling wekkende vaart aan kwam stormen (geen vlindertje Vu ) Image Unavailable, Please Login
Welkom thuis weer Fred & Wilma. Zo te zien/horen hebben jullie het wel naar de zin gehad. Tot binnenkort weer! Ciao, E.
Mooi aantal gereden kilometers. Op welke termijn is dat Fred? Welkom terug. Foto genomen met sterke zoom of ben je nog moeten wegspringen?
Ben weer niet zo vaak online geweest afgelopen maanden (combinatie werk/vakantie) maar zie dat ik ondertussen wel meer dan 9000 posts heb. Damn', toch al een verleden! Bob, ik geloof dat jij in het bezit bent/was van "Ferrari Challenge Trofeo" voor ik weet niet welke console. Hoe beviel jou dat? Welke Ferrari's kreeg je zoal los?
Dat is in 4 jaar en met een grote Zonder zoom op 50 mtr en best even een momentje.... Bij the way, was ik even vergeten te melden; Lelie karten is ok echter wil Wilma ook meedoen als er aansluitend geQuad wordt over (steile) duinen, vind ze wel eruuuuuug leuk Image Unavailable, Please Login