Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1759 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    #43951 henkie, Aug 18, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    vr 14 aug 2009, 20:11 Politie ziet af van gebruik Ferrari's maffia ROME - De Italiaanse politie zal geen gebruik gaan maken van de Ferrari's en andere luxe wagens die ze bij leden van de georganiseerde misdaad in beslag heeft genomen.

De onderhoudskosten van de auto's zijn te hoog, zo meldde de krant la Repubblica vrijdag. Bovendien is de politie op bureaucratische problemen gestuit. Zo moeten de meeste auto's nog in Italië worden geregistreerd, omdat de maffiosi ze om fiscale redenen bij buitenlandse ondernemingen hadden ondergebracht.

Minister Roberto Maroni van Binnenlandse Zaken maakte met Kerstmis met veel bombarie bekend dat de politie de luxe auto's ter beschikking zou krijgen. De eerste twee wagens waarin de agenten zouden gaan rijden, waren een gele Ferrari 512 en een zwarte Porsche Cayenne. Zij zouden rijden „op de plaatsen waar eerder de maffioso reed om hem te laten begrijpen dat het klimaat veranderd is”. (Telegraaf.nl)
    Image Unavailable, Please Login

2. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Toen ik in een (iets te luxe) hotelkamer in Oman was, stond daar een PS3 met Ferrari Challenge game. Ik heb er toen ook maar 1 gekocht omdat er vrijwel alle belangrijke circuits op staan. Scheelde me toch behoorlijk wat rondjes voordat je weet hoe bijv Spa in elkaar zit. Tis overigens mogelijk via internet een raceclubje op te zetten.....voor diegene die echt niets te doen hebben....Mijn record op Fiorano......1.22....(met alles uit!, geen TC/ABS/SC) en dan in het echie op Spa 2.59.....(zo'n 5 sec te langzaam)
    ciao
    Oscar

enfin zo'n PS3 is echt geweldig!

3. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    :D:D:D Allemaal volwassen kerels hier :D:D:D Sommige mensen rijden de Mille Miglia, sommige mensen spelen op de PS3... en sommigen doen beiden :D:D:D

4. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Tips uit onverwachte hoek!! Leuk! Kans wordt steeds groter dat het een PS3 wordt :D

Bedankt Oscar.

5. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar

:)
    ach mijn MLC (midlifecrisis) begon op mijn 26e en zit er nog steeds heerlijk midden in

6. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Blijkbaar toch nogal wat gaming liefhebbers hier...

Ik hou het voorlopig bij m'n ouwe en net weer vanonder het stof gehaalde PS2.
    Indertijd speciaal gekocht voor "Gran Turismo 3", later ook nog "F355 Challenge" gekocht.
    En nu hoe ik me dus soms even bezig met "Ferrari Challenge".
    Gisteren nog de 333 SP ontgrendeld :D

Om naar een nieuwere console te upgraden ben ik er niet fervent genoeg mee bezig.
    Na een tijdje verwaterd m'n intresse weer wat.

Maar waarschijnlijk komt er voor m'n zoontje nog wel iets nieuws als hij wat ouder is. Opvolger van PS3 of Wii of zo. Kan papa weer meespelen :D

7. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Boys will be boys, Oscar.

Ik heb het sterke vermoeden dat de term midlife crisis is uitgevonden door een vrouw. Of eventueel door een kerel die te bang is om toe te geven aan zijn diepste wensen om weer lekker te spelen.

Midlife crisis bestaat niet. Zou het eerder midlife awakening willen noemen. Eindelijk begrijpen dat huisje boompje beestje leaseauto stropdas NIET hetgene is waar je echt gelukkig van wordt...

Mijn awakening kwam op m'n 36e. Ben een stuk gelukkiger nu.... :)

8. BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive Formula Junior

Jul 6, 2004
    822
    NL
    Full Name:
    Robert
    #43958 BeQuietAndDrive, Aug 18, 2009
    Last edited: Aug 18, 2009
    Mocht je nu eens in competitievorm online willen racen met race07/GTR EVO, we hebben er verschillende kampioenschappen mee lopen. Wel serieuse business, maar tevens een hele leuke community ook voor instappers.

Om een indruk te krijgen van een van onze DRTCC races (wel op HQ klikken bij alle filmpjes): http://www.youtube.com/watch?v=-bh-RBIwl6U

Ook racen we met GT's, hier een korte impressie op Oschersleben. Dit was nog met GTR2, we stappen nu over op GTR EVO: http://www.youtube.com/watch?v=oS3a_UqqcFs

En dan nog een gouwe ouwe van een mooie race op Imola, laat mooi zien hoe fair we met elkaar racen, zelfs met 28 man: http://www.youtube.com/watch?v=hfxDv9IaETw

Zo, genoeg gepimped :) hoe dan ook, kom maar eens langs en maak kennis als het je leuk lijkt.

9. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Hallo daar, zie ik het goed? Is er iets te vieren vandaag?
    Iemand een ietsepietsie ouder geworden misschien? ;)

Spijkertje, van harte en nog vele jaren. Maak er een leuke dag van met Duifje!

Ciao, E.

10. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    JAJAH! We hebben er weer één!!!

Gefeli Jeff! Lekker weer heb je uitgekozen. Beetje sturen, beetje BBQ aansteken... dat wordt een fijne dag, enjoy!

11. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,999
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Van harte Jef! Ik heb mooi weer voor je besteld, maak er een mooie dag van!

12. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Peter, kom jij nog in de buurt van Almere? Anders mag de overdracht ook tijdens PP3...

13. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Jongens die is (nog) niet wakker hoor. Elke keer als ik bel voor 11:00 dan krijg een slaperig stemmetje aan de telefoon en die studente is precies hetzelfde....
    Nee ik denk als je Jeff zo vroeg wil feliciteren moet je gewoon even bellen, weet je gelijk zeker dat hij het weet, ga effe ze nummer opzoeken :D :D :D
    Duurt zijn verjaardag 11:00 - 08:30 = 2uur 30min langer vandaag :cool: zullen ze best leuk vinden ;)

14. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    +1!!

Heb er ook veel plezier van. Maar zonder goede racesetup is het behelpen, moet nog maar eens een kuipstoeltje kopen en een TV voor op zolder.

Onno

15. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #43965 328gts1987, Aug 19, 2009
    Last edited: Aug 19, 2009
    Jeff,
    Jammer dat je al vroeg op was maar begrijpelijk met zo'n stijve hark naast je. Balen dat het nog niet beter is geworden na de ingreep :(
    Maar vandaag is het feest! We horen dus nog wel of en hoelaat de fik erin gaat he? :D

16. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    #43966 Spyker 007, Aug 19, 2009
    Eric, Bob, Peter, Fred, Onno, bedankt voor de felicitaties.

31 al weer.........

Dit is standaard weer (zonnig) voor 19 augustus. Van de 31 verjaardagen tot nu toe is er één wat minder geweest.

Geniet van de zon allemaal! (En Onno, van de airco ;) :D)

Jeffrey

ps. Vandaag geen feestje thuis.
    (We maken er in Italië gewoon een nog groter feest van! :D)

17. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Regenpak en zonnebril! Regenseizoen hier, beetje aan/uit weer... :)

Onno

18. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,243
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Proficiat Jeffrey!

Gr. Martin

19. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    #43969 RiCoNL, Aug 19, 2009
    Heb toevallig gisteren ook het spel Ferrari Challenge met Fiorano circuit uiteraard gekocht voor de PS3. Wat ook handig is met de PS3 dat je alle films van je computer gewoon HD kunt streamen via de PS3 op je tv. Super handig. Geen gerommel meer met CD'jes. Die savegame moet ik trouwens ook eens downloaden. Linkje ?

XBOX controller vind ik nog steeds niet echt handig. Maar dat is misschien maar net wat je gewend bent.

20. 328gts1987

Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ligt het nu aan mij? of is iedereen hier een beetje game addicted?
    En dat met dit mooie weer! Of zijn er die zo'n game buiten in de tuin spelen? Vuto?

Ben er eerlijk gezegd nooit aan begonnen omdat ik denk dat ik het veeeeeel te leuk vind en dus gelijk hooked ben.......
    Beter voor het thuisfront zeg ik dan maar :)

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,999
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Ik kom dinsdag morgen even langs Bob!

22. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    Het slurpt af en toe wel wat tijd op ja. Maar ja je leert wel de circuits uit je hoofd. De 'Playseat' heb ik maar uit de kamer verwijderd. Die begon zowat permanent in de kamer te staan.

Heb hem gewoon gekocht vanwege games en Blu Ray speler. Had ook stapel CD's liggen in de kamer. Die liggen nu in de vuilnisbak. Streamen via PS3 is echt een aanrader.

23. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    IK zal de savegame eens zoeken... Weet niet precies waar ik hem nog heb staan. ")

24. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @ Jeff, Proficiat jongen en dat het leven je maar toe mag lachen. Neem nog maar een biertje op deze dorstige zonnige dag.

Hoe gaat het met grietje??

@ Gamers : ik heb een keer een foto gezien van iemand die gewoon in zijn garage in zijn Ferrari ging zitten met het stuurtje op zijn stuur gebouwd. en een TFT aan het plafond , net voor de vooruit. Wat wil je dan nog meer !!!

Da's pas gamen !!!:D:D

25. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    Fred & Wilma, Welkom back.

Weer aardig beziggeweest tijdens je trip, zie ik. Ben je weer aan vakantie toe?? ;);)

Share This Page