Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1761 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey

Heren (ook per telefoon/sms),

Dank voor alle felicitaties.

Gisteravond heerlijk in onze hoofdstad of het terras gezeten. Was een mooie dag!! :D:D

Jeffrey

Goed nieuw René!! Eindelijk!! HEEEEEL VEEEEEL plezier!!

Zei de ervaringsdeskundige. ;)

Het wachten waard toch? ;)

Jeffrey

2. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Twee weken geleden onder het mes gelegen. 2 hernia's verwijderd, maar inmiddels weer redelijk mobiel.

Nog een paar weken aansterken voor de 'Italia trip 2'. :D

Gaat allemaal goed tot dus ver.

Dank je wel Cor.

Groet,

Jeffrey

3. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Volgens mij neem je me in de maling... dat is toch niet leesbaar??? Of moet je hier een bepaalde opleiding voor genoten hebben :D

4. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
  5. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Ligt eraan, hoe groot de kist is en hoe lang de baan, hoeveel wind er staat etc.. Ik rem nooit, moet zelfs gas bijgeven om de baan af te gaan. Maar ik heb maar een meter of 600 nodig, waar de eerste afslag op de Polderbaan pas ligt na iets van 1600m. Zo ook voor een 737. Daarbij is tegengas geven (thrust reversen) iets waar de motoren sneller van verslijten en kost brandstof en kost dus geld, daarbij maakt het herrie.....

6. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    #44006 wr11265, Aug 20, 2009
    Last edited: Aug 20, 2009
    Mooie lijst van de PP3. 4 theehuizen aanwezig. Kunnen we in iedergeval "kwartetten".:):)

Jeffrey nog gefeliciteerd (wel te laat maar er is ook zoveel bij te lezen) en goed te horen dat de 2 "rotzakken" onder handen zijn genomen. Sterkte!

7. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Port De La Rague (Arie de B..). Het weer: 30-32C voor de komende tijd. Goede eet tenten in de buurt (100-200 meter) en in Theoule (Nederlandse kolonie) hebben we nog de Marco Polo Beach Club. (Een wat rustigere uitvoering van de beach club die Dirk gewent is in Marbella haha:D:D)

8. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    #44008 P. Lambo, Aug 20, 2009
    Nadat vorig jaar wat vriendelijke Oostblokkers m'n RS4 hadden geleend (nooit een Euro gebeurd van de verzekering) was het een paar dagen geleden weer prijs. Nu hebben ze gemakshalve maar allebei de auto's meegenomen. Audi en tuinhuisje. Tja, je bent er nu toch, dus waarom niet allebei? Inclusief wat leuke spulletjes uit de woning.

Alles gemeld bij onze lieve politievrienden, gelijk overal actie op ondernomen, komt de politie einde ochtend met de melding dat de auto's vlakbij m'n huis tussen de schapen gevonden zijn. Het verhaal was dat dieven vaak tegenwoordig de auto even ergens stallen ivm met volgsystemen, om ze later door een junk te laten ophalen alvorens hij richting Polen, Rusland of een ander exotisch omkat-oord verdwijnt.

Moraal van het verhaal: auto gejat? Wellicht een gelukje dat je 'm terugkrijgt. Bespaart gelukkig weer een hoop gedoe met verzekering. Want die zijn wat minder vrijgevig tegenwoordig.

9. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Wat een story Peter. Valt mee van onze politie in de buurt dus. Had ik nooit gedacht.:):)

10. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,243
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    !@#$%^&*)_+{":?</.,;']\|=-` Peter! Al weer?

Ik hoop niet dat ze beide auto's teveel uitgewoond hebben...

Gr. Martin

11. P. Lambo

P. Lambo Formula Junior

Jan 27, 2007
    573
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter
    #44011 P. Lambo, Aug 20, 2009

Politie was niet zo snugger hoor. Een boer had ze gebeld dat z'n schapen op straat liepen. Klojo's hadden het hek open laten staan. IQ van een dood vogeltje.

Trouwens, over IQ gesproken. De Politie uit onze regio heeft meestal de MAVO niet eens afgemaakt. Ik sprak laatst de eerste die én lezen én schrijven kon. Heel bijzonder.
    Hij kon ook héél goed fotograveren. Vooral auto's kon hij mooi naturel op de gevoelig plaat vastleggen.

12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,998
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Wat een verhaal weer Peter, ik hoop dat de schade aan de auto's meevalt? Kon wel eens een goed systeem voor jou zijn zo'n tracing systeem!

Succes met de afhandeling.

13. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Kutterdekut Peter,

Dat is wel echt vet pech...tsss...
    Maar gelukkig snel terug gevonden. Maar Audi begrijp ik nog wel, maar tuinhuisje ?
    Is dat undercover-taal of ben ik blond ?
    Wie pikt er nou een dom vierkant houten hokkie v/d Gamma ;) :confused:

Maareh...ik heb in alle auto's een nav-track system, kan precies zien ( via internet) waar ze zich bevinden en de installatie firma houd alles nauwlettend in de gaten via een stil alarm.
    Had laatst een platte batterij en dan bellen ze meteen, omdat de auto zogenaamd v/d stroom af is.
    Toen ik een keer een platte band had werd de F op een vrachtwagen naar de dealer gebracht, en dat had ik even vergeten te melden, gelijk weer telefoon.

Ik krijg die dingen ook niet verzekerd ( full risk ) als er geen tracker in zit.
    Kan dat in NL wel dan ?

14. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    En degenen die dan nog te dom zijn om wout te worden gaan bij de Marechaussee en met die sukkels heb ik dus te maken op Schiphol, te dom om te ademen......

15. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    #44015 Marbella, Aug 20, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Zeg Michiel, een heel klein beetje respect voor de plissie is natuurlijk wel opz'n plek he...

Pffffff, de meesten krijgen op hun eind-examen de vraag : Hoeveel is 1 + 2 ?
    Dan gaan ze met z'n allen met het hoofd scheef hangen ( want dan loopt dat kleine beetje verstand op 1 hoopje en dan lijkt het meer... )
    Daarna roepen ze in koor : VIER !!!!

Allemaal geslaagd want ze waren er het dichts bij :D

Maar ik moet zeggen, er zijn ook leuke bij, surtout in Spanje ;)
    Image Unavailable, Please Login

16. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    @Peter
    Ik schrok wel nadat je het me zondag verteld had.

Gelukkig zijn de auto's weer terug. Maar dat kl*tegevoel dat die gasten in je huis zijn geweest en door je spulletjes hebben lopen zoeken, raak je niet zo snel kwijt.
    Je weet het ..: gas geven als je ze voor de auto krijgt!

Toch een alarm gaan gebruiken, Peter?

17. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hier heb ik ook al eens bezoek gehad van die "achter het ijzeren gordijn" type's.

Gelukkig waren we niet thuis, want voor't zelfde geld had ik er pardoes eentje dood geslagen met een van de golf-clubs naast m'n bed, en dat zat ik nu nog steeds vast.
    Ondertussen hebben we alles iets beter georganiseerd, en schieten helpt ook niet echt met kogelvrij glas, dus de volgende die nog het lef heeft...daar heb ik een hele mooi verrassing voor.
    Echt wel...maar u begrijpt dat ik dat niet allemaal zomaar op een forum kan ploffen natuurlijk
    Hmmmm.... :D :D :D

18. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    #44018 Michiel, Aug 20, 2009
    :D:D

Zijn natuurlijk altijd leuke bij......
    Image Unavailable, Please Login

19. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Fijn! We waren al bang dat het tripje erg rustig zou worden..:D

Ik kan het bijna niet geloven Peter!! gatverdamme, lijkt me echt waardeloos dat het tuig in je huis heeft zitten snuffelen. Bedoel je met het tuinhuis je RR sport? Ik ken nl. alleen theehuizen..

:D:D:D:D:D

Ja ik kon 'm zonder tracksystem all risk verzekeren, alleen premie was 20% meer. Ik heb beide uiteraard met tracksystem. Echt, hij staat nog niet op je trailer en dan bellen ze al. Dus bel ik altijd even vooraf. Prima centrale, altijd bereikbaar en vriendelijk!

Owww, zoals ze dat flesje vasthoudt...zo net onder het randje.......sorry....

20. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Dat is klote Peter. Auto's zijn makkelijk te vervangen maar dat vervelende gevoel dat er vreemden in je huis zijn geweest is het vervelendste. Begrijp uit je verhaal dat jullie niet thuis waren? Sterkte ermee.

21. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,998
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #44021 pterps, Aug 20, 2009
  22. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Sjonge jonge Peter, dat verzin je toch niet, hè... laat ze toch een keer met hun gore poten van andermans spullen afblijven. Inderdaad geluk dat je de auto's teruggevonden hebt, maar je hebt er hélemaal niets aan...

23. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Op het randje deze opmerking Marc...

24. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Jeff, sorry jongen, ik ben je helemaal vergeten te feliciteren. Helemaal in de ban van vakantie. Bij deze: FELI!!!!

Draadloos 18Mbps op een camping in Trept in Frankrijk. Zaterdag rijden we verder naar Spanje.

25. Dino 208gt4

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    :D:D:D:D:D
    Zij mag me altijd opschrijven.

Share This Page