Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1762 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Roel, sorry, volgens mij ben ik vergeten je gedag te zeggen en een goede vakantie te wensen :) Bij deze... sorry, hè! Fijne vakantie :D

2. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Eindelijk, hij is er! Ongeveer een maand nadat de koop rond was is-ie dan toch geleverd. Weliswaar niet in een gesloten auto zoals afgesproken maar wel met een echte Hyundai Jeep en aanhangwagen....moeten toch nog even praten over de transportkosten vrees ik.

Ben als een gek naar huis gereden want zat zelf in Duitsland, om 19u thuis...en ja hoor...onweer, regen en pikkedonker....dus nog niks te rijden....Grrr#@$^%$ !!!

Morgenavond hopelijk...????

Heidi heeft gelukkig enkele foto's gemaakt vanmiddag en zelf heb ik ook al 2 uurtjes met poetsdoek in de garage gezeten, er zaten wat vlekjes op....

Nou, eerst maar wat foto's van vanmiddag en vanuit de garage (excuses voor de amateur kwaliteit), en dan mijn verhaal...

René

3. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Proficiat René! Eindelijk... Geniet met volle teuge(n)ls!

Waar blijven die foto's??? ;)

4. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    ....@#$%^&* Dit is echt niet te geloven....het lukt niet om ze op te laden! Kreeg een foutmelding en heb een berichtje gestuurd naar de administrator (Henk?)...Hellup.

Maar eigenlijk....wachten jullie nog maar een beetje....heb ik ook moeten doen...;-)))

Hopelijk tot zo!

René

5. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Zwaar klote Peter. Dat dat jullie nu nog eens moet overkomen.
    Zoals al gezegd; het ergste is de wetenschap dat ze in je huis en in je auto zijn geweest.
    Succes.

Begrijp ik goed dat beide auto's; de A5 en de RR weer ongeschonden terug zijn?

6. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Hahaha; Murphy he...? :)
    Ben wel heel erg benieuwd.
    En email ze anders naar me, dan zet ik ze er wel op.

7. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    #44032 360 Spyderman, Aug 20, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  8. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Ja dat onweer hé, toch wel tegenslag zeg! Ik zag het hier in de verte al aankomen zo tegen 19u en dacht meteen, René gaat vloeken.
    Maar dat kan de pret natuurlijk niet bederven, nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe speeltje ;)

Guy

9. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Wow!!!!
    Een hele mooie!
    Welk jaar, aantal kilometers, etc?

10. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
  11. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    #44036 360 Spyderman, Aug 20, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  12. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,999
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Dat interieur is ook al weer zo mooi! Echt een prachtige auto, geniet er van samen :) We zullen over 2 weken nog de nodige foto's maken ;)

13. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #44038 328gts1987, Aug 20, 2009
    Last edited: Aug 20, 2009
    Zeg vakantieganger ga jij eens gauw wat kwaliteits-tijd doorbrengen met je gezin....;)
    Geniet er maar van anders moeten we je nog meeslepen naar D'er Slippie als je teveel online komt komende weken...

@Plambo,
    Zwaar %^$^%$ dat het uitgerekend jou (en je gezin natuurlijk) weer moet treffen. Ik begrijp dat het gebeurde tijdens je vakantie?? Alhoewel de Range Rover (=tuinhuis Dirk) er ook "vandoor" was en die de sleurhut moest trekken :confused:
    Maar dat ze binnen zijn geweest en overal hebben "rondgekeken" lijkt mij echt het meest moeilijke, hopelijk geen (al te grote) puinhoop gemaakt....
    Zijn de kids (en Angelica) er verder wel goed onder???

Nu vraag ik me hardop af; Ben jij de enige die hier last van heeft in de buurt of komt het vaker voor in de wijk? Heb Wim en Henk er nooit over gehoord, toch?!
    Toch maar aanwennen het alarm erop te zetten (lekker zo'n advies, achteraf maar wel goed bedoeld hoor :() Wij zetten deze zelfs 's nachts aan en ook als we even naar de Appie Heijn gaan. Het is geen angst maar eerder een gewoonte wat we ons hebben aangeleerd en kost op den duur ook geen enkele moeite meer.

@ Rene,
    Mooie bak! Ben benieuwd naar..........Ja wel de interieur foto's! Tja het blijft een roeping zeg ik maar altijd ;) (edit: staan er inmiddels)
    Was het afscheid van de (fraaie) 360 niet moeilijk?
    Als ik het zo achteraf lees had je beter vanavond naar die dealer kunnen rijden en de F zelf naar huis kunnen scheuren en die Transportert je "gewone" op de trailer kunnen laten brengen :D :D :D
    Zou dat "dichte" transport maar even melden, muggen op je achterruit..... Of nog erger steenslag op je kontje, tssssssssssss

Wat is het kenteken geworden??

@Pterps
    Prachtig, zie je wel dat je het kan........natuurlijke onbewerkte foto's maken om vervolgens binnen een uur te posten :D :D :D

14. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Echt heel erg mooi, Heidi en Rene!
    Van harte gefeliciteerd en geniet er met volle teugen van.
    Kijk ernaar uit om haar op 2 sept van naderbij te bekijken.

15. rpmtifosi

rpmtifosi Formula 3

Nov 5, 2003
    2,467
    Belgium
    Full Name:
    Guy
    Schitterend!! Prachtwagen met een perfecte uitrusting!

16. alx355gt

alx355gt F1 Veteran

Feb 3, 2004
    9,524
    Belgium
    Full Name:
    Alexander
    Prachtig!
    Genieten!

17. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Ooh la la!

Gefeliciteerd!

18. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    René, mooi, heel mooi!!! Strak interieur ook... Daar ga je van genieten!

19. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Rene, dat interieur is helemaal naar mijn hart. Had ik ook kunnen uitkiezen. TOP!

Het is idd wel even de moeite om te kijken of je steenslag op de achterbumper heb zitten.

Heeel veel plezier ermee!

20. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,243
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Proficiat Heide en René! Èn de schildjes èn de kuipstoelen!

Gr. Martin

21. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    En dan het verhaal... Toen ik 2 jaar geleden mijn 360 Spider kocht vond ik dat op dat moment absoluut de mooiste F-spider, ook mooier dan de 430 die sowieso ook niet in mijn budget pastte op dat moment.
    Langzamerhand veranderde mijn voorkeur echter, zeker na het zien en lezen van enkele tests van de 430 die blijkbaar toch weer een stuk beter is dan de 360. Allemaal natuurlijk in lijn met het motto van Enzo Ferrari: "Wat is de allerbeste Ferrari? De volgende."

Dus begon ik me, na een jaar met de 360 gereden te hebben, een beetje te oriënteren op de markt voor een 430. Eerlijk gezegd heb ik dit voorjaar ook met een half oog naar een Gallardo Spider gekeken want ik was/ben toch wel heel erg onder de indruk geraakt van Plambo zijn bolide na de Italie-trip van 2008.

Ook over de kleur heb ik lang getwijfeld, ben naar enkele zwarte exemplaren gaan kijken, die me in bepaalde kleuren combinaties zeker kan bekoren maar heb de stap niet durven nemen (eigenlijk ook niet mogen nemen van Heidi, zij wil enkel rood!).

Geel vind ik ook mooi maar ook daar heb ik het niet aangedurfd, het zou dus een rode worden.

De eerste zoektocht was een auto onder de 20.000km om nog enkele jaren zonder veel 'gedoe' rond te kunnen rijden. Ik had wel nog een paar andere dingen op mijn verlanglijstje staan :

Kleur : Rood
    Keramische remmen
    Carbon Interieur
    Scuderia emblemen
    Carbon racing seats (bij voorkeur creme-kleur maar enkel in combinatie met zwart dashboard)
    Gele (voorkeur) of rode remklauwen
    eventueel sportuitlaat

Ik heb 1 keer de voor mij 'perfecte' auto gevonden maar die had slechts 600km gelopen en was dus nog nieuw (lees: te duur).

Het budget had ik voor mezelf natuurlijk ook heel duidelijk bepaald...maar naarmate mijn zoektocht vorderde werd met name het aantal gereden km naar beneden bijgesteld waarbij ik onder de 10.000 uit kwam. Niet dat dat een must is om een 'goede' auto te kopen maar vooral om toch zo dicht mogelijk bij een nieuwe te zitten. In juni was ik heel dicht bij een verkoop van een auto die 3 jaar oud was en slechts 1.800km heeft gelopen. Deze auto kwam uit het faillissement bij Kroymans (stond nog bij Kroymans in Neurenberg) en werd via een tussenhandelaar aangeboden. Uiteindelijk zijn we er toen niet uitgekomen en is de auto naar een ander gegaan.

Dus toen tijdens een trip in Duitsland maar eens bij Ulrich in Frankfurt binnen gestapt waar ik 'mijn' auto al een paar keer op de website had zien staan, goed 2 jaar oud (Maart 2007) en 4.200km gelopen. Enig probleem was dat de auto elektrische stoelen had, hetgeen ook echt een probleem bleek toen ik er in ging zitten. Vanwege het motortje onder de stoel komt deze namelijk iets hoger te staan en kan hij iets minder ver naar achteren, funest voor mijn lengte, hetgeen de koper ook meteen zag. Zijn opmerking dat hij de electrische stoelen echter ook door carbon racestoelen kon vervangen veranderde de zaak natuurlijk....

De auto werd verkocht in opdracht van een klant, was geleverd door Ulrich en altijd bij hun in service geweest. De stoelen konden ingebouwd worden voor een 'prikkie' en ook de prijs kwam een stuk naar beneden en dus was de deal eigenlijk redelijk snel gesloten alleen het uitleveren duurde een beetje langer dan verwacht maar dat is dus ook goed gekomen. Nu het weer nog...

De gepersonaliseerde nummerplaat is inmiddels ook gereserveerd en betaald dus ik hoop volgende week even tijd te kunnen maken om naar Brussel te rijden om ze af te halen... in de tussentijd kan ik met de 'oude' nummerplaat rondrijden maar dan alleen maar in Belgie.

Op de PP3 Meeting zijn we er uiteraard bij!

René

22. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Bedankt voor de leuke reacties!

En nu ik mijn verslag na lees; die sportuitlaat zit er dus helaas niet op maar staat nog steeds op het verlanglijstje. Er zit wel een Hi-Fi installatie in maar ik denk niet dat ik die nodig heb...dat geluid van die 430 is echt fantastisch. Het is dat de kids slapen anders ging ik hem nog eens starten in de garage...

Truste allemaal.

23. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Jan 7, 2006
    570
    Numansdorp, HOLLAND
    Full Name:
    Christiaan
    Heidi en René gefeliciteerd, wat is die prachtig, geniet ervan!! :)

24. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Heidi & Rene,

Wat een fantastisch mooie Spider. Heel veel plezier ermee en kan niet wachten om 'm bij PP3 te bewonderen!

Ciao, E.

25. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    Wat een prachtige wagen, had ik zo zelf kunnen uitkiezen.

Helemaal mijn smaak!

geniet ervan, zal wel lukken denk ik :D

Share This Page