Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1764 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    ABN , dat zijn toch geen sportstoelen ? Dat is een bank.
    Trouwens,... dat was een bank.
    En voor zover ik weet is er maar één leuke bank, en dat is een zonnebank :D :D :D

2. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Zelden was een knipoog zo veelbetekenend :D

3. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    voor de mensen die het niet gezien hebben nu op veronica, de twee f430's die aangehouden bij wegmisbruikers.

Altijd jammer van het bijgeleverde commentaar en ik vind dat ze het nog wel beschaafd hielden.

4. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Heee Marnix, terug van vakantie?

5. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Heerlijk die 599 in dessertcammo.....

Kwam vandaag op de A12 nog een Kroymans oplegger met daarop een 575 Superamerica tegen bij een benzinestation. Erg mooi!!!!

6. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Nogmaals bedankt voor de leuke reacties!

Margriet, sterkte met je rug, laat je maar lekker verwennen door Jeffrey.

Plambo, mooi kl#te als je zoiets overkomt, zeker als het de 2e keer is binnen zo'n korte tijd, hopelijk lukt het dit keer beter met de verzekering.

Heb ik nog een vraagje voor de techneuten en handy-mannen onder jullie.
    Ik zou mijn voor de nummerplaat aan de voorkant een (te) kleine sticker willen gebruiken a-la Joop. Één ding waar ik bij de aanschaf echter niet op gelet heb is de huidige bevestiging van de nummerplaat aan de voorkant. Ik had wel gezien dat daar een bevestigingsplaat van de garage op hing maar heb niet goed nagekeken hoe die bevestigd is. Dat is dus gebeurd met 4 'zelftappers' en aangezien hier een duitse nummerplaat van een halve meter breed mee is bevestigd staan de gaatjes maar liefst 44 cm (!) uit elkaar. Een normaal belgische nummerplaat is slechts 34cm breed en ik heb er eentje besteld van 30 cm.

Die 4 gaatjes zou ik dus willen wegwerken cq camoufleren, heeft iemand een idee of hier een soort van 'stopjes' voor bestaan of heeft iemand een beter idee ?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

René

7. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Heee Marc, ik wist niet eens dat jij wist dat ik weg was! Maar inderdaad, ik ben wedergekeerd! :D

8. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    #44083 360 Spyderman, Aug 22, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Gisteren met de famlie naar de Efteling geweest, was al weken geleden beloofd, dus nog niet kunnen rijden... Maar vanmorgen dus wel !

Heerlijk zonnetje, niet te warm, ideaal. En de 430 ? Wat een ON-GE-LO-VE-LIJ-KE auto is dat zeg, niet normaal. Motorisch, en dan met name de extra 90 pk ten opzichte van de 360 heb ik niet zo gevoeld, misschien wel als ik de F1 goed gewend bent?

Maar het rijden op zich, de wegligging, echt fenomenaal, hij stuurt zo ontzettend scherp en voelt zo zeker aan, werkelijk schitterend. Ik vond de 360 soms licht aan de voorkant, alsof hij een beetje ging zweven en daarvan voel je bij de 430 niets meer. Echt geweldig!

De remmen, die lijken van een andere planeet, je wordt echt in de gordel gestrokken als je er ook maar een beetje op doorduwt...en dat dat geluid....werkelijik fantastisch, af en toe grolt hij nog wat na bij het opschakelen, heerlijk gewoon.

Ik heb nog wat foto's gemaakt, dus bij deze, als ik jullie begin te vervelen laat dan maar iets weten.... ME SO HAPPY !
    Image Unavailable, Please Login

9. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,139
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    #44084 bigodino, Aug 22, 2009
    gisteren ontving ik foto's van Marcello, die mee was gegaan in juni om de 308 op te halen bij Alsa. Erg leuk om terug te zien! (ik was teveel afgeleid om foto's te maken... ;)

Al is trouwens een top kerel. Alles is weer gemaakt, maar hij wil absoluut geen geld zien. :eek: Het enige wat ik voor hem kan doen is promoten en dat doe ik met alle liefde en plezier. Die man staat 100% achter zijn werk!

De laatste foto is gemaakt door Martin, toen we naar de Modena Track Days zijn geweest. Dit was het weggetje van het hotel naar het circuit, waar we moesten wachten voor overstekend vee. :)

10. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik heb geen 430 gereden behalve de 430Scuderia, en ik kan alleen zeggen dat ik me meteen thuis voelde in die auto. Wat een heerlijke machine. Dus ik kan alleen maar aannemen dat het voor de 430 Spider niet veel anders is.

Ik heb serieus over een 430 Spider nagedacht, uiteindelijk de klassieker gekozen, maar als ik je auto zo zie denk ik toch: he, zou goed staan in de garage! Er is echt niets aan dat model dat me niet aanstaat.

Veel plezier ermee, Rene!

Onno

11. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
  12. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    That's the spirit!

Geniet ervan René en Heidi, maar ik geloof dat dat min of meer wel vanzelf gaat.

13. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Rene,

De enige manier je ons begint te vervelen is dat we steeds moeten vragen om nog meer foto's van die fantastische auto! :D:D:D
    Kom op, meer...meer...meer....

Ciao, E.

14. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Schitterende wagens Rene en Peter!!

15. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    #44090 -Michel-, Aug 22, 2009
  16. Maarten S

Maarten S Formula Junior

Sep 11, 2008
    250
    Delft en Veenendaal
    Full Name:
    Maarten
    360spyder gefeli met de nieuwe 430 spider. Have fun with it and drive it like you stole it (maar toch verantwoord blijven rijden e ;) ).

Zou in eerste instantie ook naar dutch 1/4 mile gaan, was ook uitgenodigd door de organisator maar moest drastisch slaap inhalen ;), anders zou ik nog geen 1/4 mile kunnen kruipen :D

17. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Waren er nog bekenden ?

18. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Stuivenberg met een deel van zijn collectie. Rami met zijn nieuwe lp560. Sir222 die ook bij deil 2009 was. En Ender was er ook met de f430 en gallardo.

19. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    #44094 RiCoNL, Aug 22, 2009
    Last edited: Aug 22, 2009
    Vandaag veel plezier gehad met de auto. Was eerst van plan om naar de 1/4 mile te gaan maar ben blijven hangen aan 'de overkant'. Had de Go-Fast jet-pack wel eens van dichtbij willen zien.

Westerscheldetunnel:
    Kon het niet toch niet laten om het te proberen. De 355 past dus onder de slagbomen door van de Westerscheldetunnel. Richting Goes/Zeeuws-Vl. uiterst rechtse poort.

(Ben wel even netjes achteruit gereden om te betalen btw)

Zonder GTS dak circa 2 a 2.5 cm. ruimte over.

PS. Ze maken foto's van elke auto die door de poorten rijden dus gratis rijden kan helaas niet.

@Renee/Peter. Zien er allebei schitterend uit. Zulke foto's/auto's vervelen nooit.

20. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    FOEI FOEI Peter worden wij ook weer boos aangekeken.;)

21. Ender

Ender Rookie

Mar 12, 2009
    37
    Netherlands
    Full Name:
    Ender
    Het was inderdaad erg leuk!

22. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
  23. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
  24. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Thanks. Denk wel een van de snelste. In ieder geval wel het dikste geluid!!!

25. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Mensen bedankt voor de leuke kaarten die we van jullie hebben mogen ontvangen afgelopen week!

Peter, Esther, Lieke en Juul.

Share This Page