Hoezo gemengde gevoelens!? "Badoer rijdt waarschijnlijk ook in België Luca Badoer zal waarschijnlijk ook de Grand Prix van België rijden. Dit heeft Ferrari-teambaas Stefano Domenicali aan de BBC laten weten. De Italiaan reed in Valencia zijn eerste race als vervanger van Felipe Massa en kwam als laatste aan de finish. "Ik denk het wel", antwoordde Domenicali op de vraag of Badoer volgende week ook in actie komt op Spa-Francorchamps. "We zullen het er vanavond over hebben. Ik denk echter dat het belangrijk is om Badoer in de auto te houden." Badoer maakte niet echt een goede indruk in Valencia. De Italiaanse testrijder van Ferrai spinde twee keer en kreeg een doorrijstraf omdat hij bij het verlaten van de pits de witte lijn had overschreden. Domenicali: "Het was vooral belangrijk voor hem dat hij aan de finish zou komen. We weten dat het niet makkelijk voor hem moet zijn geweest. Hij heeft al een hele tijd geen race meer gereden en ook was er veel druk van buitenaf. Luca beschikt volgens mij echter over veel potentie."" http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/08/23/badoer-rijdt-waarschijnlijk-ook-in-belgie/ Gr. Martin
Ja Martin, zo slecht had ik het niet verwacht, want dit is wel op z'n minst genant te noemen. Als je deze prestaties ziet dan vraag je je uberhaupt af waarom ze in godsnaam die beste man hebben laten rijden. Dit is voor Ferrari toch geen verrassing geweest? Zij wisten toch wie ze de baan op stuurden? Of hebben ze nu een goede reden om hem aan de kant te zetten en een andere het stuurtje te geven? Ik ben ook nog niet zeker of Luca Bedroefd in Belgie rijdt.. Oh en ik heb net een brief, aangetekend, uit Maranello gekregen, dat ook bij mijn achterbanden van de 16M bij hoge, constante snelheid, plotseling drukverlies ontstaat, met alle gevolgen van dien. Ze hebben alleen de dealers nog niet ingelicht.....dus Munsterhuis krijgt nu, zowel van de Scuderia coupe als de 16M eigenaren, ongeruste telefoontjes. Beetje vervelend dit, want nu ik deze brief heb is Ferrari Spa niet meer aansprakelijk voor problemen als gevolg hiervan en de verzekeraar heeft waarschijnlijk ook gelijk een reden om niet uit keren zo lang ik niet met de nieuwe banden rijd....wordt vervolgd!!
Ze zullen het bij munsterhuis druk hebben met alle 16M eigenaren . Ik neem aan dat je nieuwe banden krijg? Aangezien zo iets onder de garantie hoort te vallen?. Komt waarschijnlijk goed uit na die donuts @ de city race? .
Ferrari en garantie... Nick Mason was niet zo onder de indruk toen zijn nieuwe Enzo na 300km een nieuwe koppeling nodig had en Ferrari SpA dat afdeed als "normale slijtage die niet onder de garantievoorwaarden valt". Onno
Dat is inderdaad een vreemd verhaal. Voor de geïnteresseerde: ik heb gisteravond nog een 30 minuten durende documentaire gedownload over Ferrari, komt van speed tv. http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?p=138904365 die documentaire is het . Als de geïnteresseerde mij even pmen . Ben sinds 10 minuutjes silver subscriber dus kan weer wat pm's ontvangen .
Ja, de banden worden dan onder garantie vervangen. Maar wanneer....ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden dat het net voor de kerst is ofzo.
Wij zijn ook gewoon tijdens de vakantie op de flatbed afgevoerd, terwijl we met zijn vieren in de auto mochten blijven zitten...
We krijgen concurrentie....... http://www.nu.nl/algemeen/2067478/dronkaard-scheurt-met-bus-over-circuit-zandvoort.html Ciao, E. Waar zit trouwens die brug over het circuit??
Heb je daar een foto van....?? hahaha Ja dat klopt, maar misschien vinden ze het wel leuk als jij daar helemaal voor naar Hengelo komt om ze wat werk uit handen te nemen... Dat zou maar eens kunnen... Het is denk ik het viaduct onder het circuit door..lijkt me een mooie ravage trouwens. Want het circuit opgaan lijkt me, als je zo dronken bent, niet eenvoudig.
Ja haast al 40 jaar in de bandenhandel. Sinds enkele jaren mijn eigen bedrijf. Combi van alles wat betreft onderhoud (bv. APK), en natuurlijk vooral alle banden voor elk voertuig.
Nou Rick, dan heb je er gelijk 40 klanten bij. Respect dat je ons nooit met een link van je bedrijf hebt overvallen, dus kom nu maar op met die link
nou komt die www.bandenserviceflakkee.nl vestiging Flakkee afleveren op een centraal punt is een mogelijkheid, moet mn vrachtwaggeltje wel redelijk vol zitten
Nou, lijkt me dat we met een aantal bij elkaar toch een aardige bestelling moeten kunnen opstellen. Moet interessant kunnen zijn.
Gisteravond met de 328 en samen met Guy nog even langs geweest bij Heidi en René om de 430 Spider al even in real life te bekijken. Was een aangename kennismaking! En zonder meer 'n prachtige auto! Die gaatjes in de voorbumper, dat komt nog wel goed! Daarna nog enkele terrasjes gedaan en afgesloten bij Brasserie Flore in Geel (Dirk ook welbekend naar verluidt? ). Misschien toch iets te enthousiast weggereden daar 2 september komt snel dichterbij! Hopelijk houden we het huidige weerbeeld nog een tijdje vast! Resultaten 24u Zolder en F1 Valencia vielen toch wat tegen... Badoër, tja, wat moet je erover zeggen...
@ Alex, Als jullie nog eens in "De Flore" komen moet je de groeten doen aan Mon & Cedric.. Vader & zoon, eigenaars, leuke tent daar. Ik wip sowieso wel effe binnen rond 2 september
Kan idd intressant zijn. Mensen met kennis van bandenzaken in deze thread. Wel eens van het bandenmerk "Sport Auto" of zoiets gehoord? Er zat zo'n nieuwe set onder de 328 toen ik hem kocht. Had er zelf nooit van gehoord... is dat Pools of zo? Zeker sinds gisteravond ook niet zo erg tevreden over die banden moet ik zeggen...
Vervang die rosé door brut en/of Moijito... en je krijgt mijn situatie over een weekje of twee. Dan ben jij misschien al terug in Nederland?
Zullen we zeker doen! Idd 'n leuke zaak, hoewel we gisteren enkel het terras gezien hebben. Aangenaam uitzicht ook, de 328 stond pal voor de deur Laat gerust iets weten als je in de buurt bent... als het uitkomt... we'll see.
Vervang de zee door de schilderachtige Ardennen, het strand door lange, snelle, glooiende banen met kilometer-ver zicht, de boeren-Paella door Italiaanse fijne gastronomieD), rosé door Spumante, Lambrusco en Chianti, de zon vervang je niet..... en je hebt PPMeeting N°3! ( Roel, je gaat wat missen!)