Ferrari Club Nederland op Assen (15 Oktober 1990) . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De laatste van dit evenement... Ik hoop dat jullie ze de moeite waard vinden... . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gaaf hoor. Die Stratos rijdt nog steeds en nog altijd in Nederland. Ik heb er op het Concorso Italiano in Assen afgelopen voorjaar een foto van genomen. Ik geloof 1 van slechts 3 Stratossen in Nederland! Image Unavailable, Please Login
Nog even zitten graven in mijn reeds gedigitaliseerde archief... Assen, 1990: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En nog een beetje Assen 1990: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En Spa, ergens tussen 1998-2003: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
WAW! Krijg er helemaaal koud van! Hoe heerlijk deze beelden van Meetings uit vervlogen tijden! De tijden dat een 308 door iedereen begeerd werd, de top-auto waar je alleen maar van kon dromen! Aan alle Michele, Fumacher, Marcello, Roger_L, heren archivarissen! Heeft een van jullie soms foto's (van voor 2002) van deze auto: 328 GTS 1987 Belgisch kenteken: 0ZW84 Chassisnummer: ZFFWA20B000068941 Kleur: Rosso Corsa Interieur: Nero Het betreft de auto die ik in 2002 kocht, ben benieuwd of de eerste eigenaar ook wel eens naar Meetings ging en eventueel gespot is geweest....
Omdat ik er geen genoeg van kan krijgen... Beelden van "Italia a Zandvoort" in 1991... . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Deel 2: . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Italia a Zandvoort, ditmaal in 1993... Oa een zéér fraaie blauwe bolide... . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Voorlopig ff de laatste... Nog een paar van hetzelfde jaar. . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geniaal! Fantastisch! Geweldig! Wat wel bizar is dat ik ook op die meeting was en geheid deze schoonheid heb bewonderd, zonder enig idee van de toekomst. Leuk hoe het kan lopen. Ik had vandaag mijn vader aan de lijn en hij zei dat het ongelooflijk was hoeveel mensen meteen rond de auto verzamelden bij Wings & Wheels - ze is echt wel bekend in de Nederlandse Ferrari kringen. Ik hoop dat ik mijn eigen bijdrage aan die historie kan leveren. Onno
Eh, ja, juist vandaag is specifiek alles goed... Maar geen verdere autoplannen meer. Wat nu? Hoop dat alles bij jullie thuis ook perfect is! We moeten nog een keertje een drankje doen ofzo. Onno
Nou Ja lezen is misschien teveel gezegd maar er staat genoeg in wat ik wel een keer zou willen hebben.
Boor Peter 2 foto's van onze oude SWB sniksnik Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login