Nog een paar.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
+1 Wat een gave platen!!! Complimenten @Pterps : Dat was even schrikken!. Sterkte aan Ester Familie en gezin zijn zóóó belangrijk !!
Ben vandaageen kijkje wezen nemen bij de Rodekruisrally in Almelo. Het was een groot en gevarieerd deelnemersveld. Ik had iets meer van de Ferrari's verwacht, maar de vooroorlogse deelnemers maakten dat zeker goed. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Fantastisch Peter! Nog nooit gehoord van de Rode Kruis rallye, maar nu wil ik dat zeker zelf eens meemaken. Bedankt voor de foto's, het was even genieten. Onno
Ik reed tijdens de kwalificatie een rondje met Alonso mee... Moest meteen aan jou denken Erik, kijk nu toch heel anders naar dat circuit
Tsja, dat het allemaal betaald moet worden ondervond ik gisteren op pijnlijke wijze. Onderweg van de spuiter (graag hoor ik van jullie woensag om welk paneel het gaat, ben er nog niet blij mee) naar de bandenboer, ritje van minder dan 10km, gedroeg ze zich een paar km wat nukkig. Uiteindelijk viel ik helemaal stil middenin de polder. Meestal word ik daarr wat onrustig van. Opeens moest ik denken aan de benzinemeter. Het lampje gaat al vrij snel branden, als zo´n 45 liter van de 95 erdoor zijn. Ik rijd dan wel eens door. Mijn oog viel echter ook op de dagteller: 607. De 348 loopt gemiddeld zo´n 1:7 zou het? Ja, bleek een jerrycan later! P.S. Gijsje? Ken jij ze groter?