Weinig nut om er heen te gaan als je geen foto's kunt maken. Kom je er sowieso wel binnen als je geen lid bent?
Geen idee. Maar inderdaad, doe geen moeite om langs te komen als je geen lid bent. Ziet er allemaal erg als zwaar beveiligd uit.
Zowiezo veel te ver weg voor mij en er mag maar 1 officiële fotograaf daar ter werk. Verder ben ik het fotograVeren beu maar dat is niet waar
Er mag inderdaad niet gefotograveerd worden. Ook kom je er niet in als je niet op de lijst staat, helaas.
Ben erbij......wel super vroeg eruit, maar soit. Lijkt me een super baan, zal proberen een paar plaatjes te schieten ondanks dat het zwaar verboden is. Grtz Joop
Valt eigenlijk nog wel mee, normaliter ben ik om 06.30 op ktr, maar voor de zaterdag is het idd best wel vroeg. Maar deze baan wil ik iig niet missen en na het zien van de weersvooruitzichten komt het helemaal goed.
06:30 op kantoor......da's 3 uur vroeger dan ik....vandaar dat ik in een Modena rijd ipv een CS... nu begrijp ik het!
Onno, Ik neem aan met een Ferrari? Ik organiseer Papenburg en heb nog wel een startnummer over, PM me anders even. groeten, Ben
Beste Joop, Fijn dat je erbij bent! Ik wil niet flauw doen maar probeer het plaatjes schieten aub te laten zitten. Er staan enorme boetes op! Dat heeft alles te maken met het feit dat heel veel gerenommeerde automerken hun prototypes testen, vaak zelfs zonder camouflage. Ook als wij er zijn gaan hoge snelheidstesten op hun kombaan gewoon door. Papenburg heeft contract met de diverse merken dat nimmer spionagefoto's naar buiten komen. Onze clubfotograaf Henk Jan Brouwer zal vast en zeker voor mooie platen gaan zorgen en deze beschikbaar stellen. Graag begrip hiervoor dus, de baan maakt heel veel goed, tot zaterdag groeten, Ben
Ik hoop het Ben! Van de vorige evenementen hebben we eerlijk gezegd weinig foto's gezien; eerlijk gezegd alleen die in het clubblad verschijnen. Zou erg leuk zijn als de foto's op eenzelfde manier als onze fotograven hier gedeeld worden. We hebben er in ieder geval super zin in! Tot morgen!
Ik zal met Henk afstemmen hoe we dit gaan doen. Nog een uurtje en dan ga ik met de F430 en F355 onderweg naar Papenburg, leuk dat je er bij bent & tot morgen!
He, verdorie Ben, dat zie ik pas op zaterdagmorgen! Nou ja, volgende keer beter. Ik was inderdaad met de 550 gekomen. Hoop dat jullie een mooie dag hebben vandaag! Onno