Als Paul de leeuw ooit een vervanger zoekt voor Bob dan weet ik er wel een! Zullen we deze (ook) nomineren? Image Unavailable, Please Login
Dat is nog eens wat! Met je personeel kijken, werken ze daarna nog wel? of juist 2x zo hard? Het was net echt, helaas geen filmpje van ....................... Toch wel Fred... http://www.youtube.com/watch?v=tUSwK7RGZA8
En nog een aantal fototjes! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
"Ivonne probeerde eerst haar rechterhand stuk te maken door hem tussen Henkie's deur te stoppen." Ok dat kan, maar dan op Spa Henk. Zomaar over de Franse dame haar voet rijden!! Graag uitleg hierover.
dat weet jij dan beter dan ik. Het zou 'nero daytona' kunnen zijn, de metallic variant van zwart. Maakt ook verder niet uit, gewoon een prachtig exemplaar.
Altijd leuk om te horen (lezen)! Ben er zelf ook heel erg blij mee! Het is 'Glasurit Grigio FER700' voor de volledigheid. Jeffrey
Nu we toch nog plaatjes aan het posten zijn; ik kwam nog een kaartje tegen in de video camera met o.a. deze plaatjes.....van Stelvio Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dit was tijdens ons bezoek aan "marc & mirella's speelgoed garage". Let even op de snelheidsmeter ONDER het deskboard welke tijdens het rijden alleen door de bijrijder(ster) kan worden afgelezen..... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nu we toch stil staan bij dit "speeltje"......er waren ook andere speeltjes waarop gegeild werd, niet dan Martin? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dan nog iets wat mij opviel tijdens het bezoek van het MM museum. In de beginjaren werd er per jaar gemiddeld een uur sneller gereden over het zelfde traject. Dit viel op te maken uit de overzichten die daar per jaar waren opgehangen. Later werd het traject aangepast en veranderde (bijna) ieder jaar. Ik heb echter twee jaren gevonden met ca 20 jaar ontwikkeling en nagenoeg dezelfde afstand. Let op de gemiddelde snelheid! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Niets boven onvervalst plaatwerk Fred! En 8 jaar nà die laatste foto was de gemiddelde snelheid zelfs 100 mijl (160 km/h)! Gr. Martin
Niet zo ongeduldig Joost, het zijn er inmiddels al meer maar dat uppen.....dat duurt altijd effe. Voor straf mag jij de eerste (bewegende) beelden die nu aan het uppen zijn niet downloaden Nog 10min en we gaan de stelvio op!
Het is maar effen in elkaar geflanst (lees: ruw materiaal wat zo op tube is geplempt) Het geeft wel aan dat we mooi weer hadden, vrij baan (totdat Dirk naast Plambo onwel werd) hadden en mooi uitzicht.... Enjoy http://www.youtube.com/watch?v=utuD12u6g60