Ik was te snel lieverd. Kreeg een foutmelding toen ik die link wilde openen. Gave muziek in die tent bovenop de Stelvio! Gr. Martin
Tsjonge Fred!!! Heel erg gaaf filmpje! Mooi ook dat je het gat had om te gaan Plus het leverde superbeelden op.
Prachtig filmpje Fred ! Met dat soort krappe bochten moet je met een TR volgens mij wel 2x steken, en die paaltjes (in het begin) langs de ravijn zullen ook wel niet bestand zijn tegen een duwtje met een auto !
@ Vu, "gat" zelf gecreëerd door eerst te stoppen en iedereen laten passeren dan wachten tot de eerst volgende "gewone" auto komt en dan net daarvoor GAAN! Je ziet wel dat ik vrij snel aansluiting vond doordat de Plambo "vast" liep toen we bijna boven waren.... Wat je niet op de beelden ziet zijn de glimlachen van iedereen langs de weg. Echt elke meter moet wel gefilmd zijn door toeschouwers (fietsers)....
Echt goed, ik meen dat er door je bijrijder ook een foto is gemaakt toen je de stoet voorbij liet gaan. Prachtig hoe de stijlheid van die wegen tot uiting kwam op dat punt waar je stond. Ik zet m nog eens een keertje op 3e keer wordt het
Volgens mij bedoel jij de sneeuw palen die de sneeuwschuivers op de weg moeten houden in de winter....
Psssssssst we moesten ook nog naar beneden.....Dus is het filmpje uitgebreid met de geweldige weg NA de stelvio.... http://www.youtube.com/watch?v=-ZsPO17sKy8
Dat naar beneden zigzaggen is hardstikke goed Fred, mooi! De rest sta je iets ingezoomd... waardoor de snelheid veel lager lijkt En 4:3, dus we kunnen het niet achter de eerste film plakken @Michel Heb jij wel alles breedbeeld 16:9 gefilmd ?
Henk ik kan kiezen bij editten of ik 4:3 inlees of 16:9. Ik heb gekozen voor 4:3 omdat ik hier thuis nog met een "gewoon" toestel zit. Ik zal de beelden voor de Masterfilm op 16:9 branden. Verder over de opnames: All credits to Wilma. Ze heeft er echt veel tijd aan besteed maar kon het beeld niet stiller houden Ze probeerde eerst de ruitenwissers helemaal weg te houden maar zag later in dat dit juist niet de gewenste beelden opleverde en heeft ze dus "breed" gefilmd. Teksten over de radio (ik hoor hier alles) zijn ook hilarisch.