Corsa a Italia 2009 part II (Pics and impressions) | Page 8 | FerrariChat

Corsa a Italia 2009 part II (Pics and impressions)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by henkie, Sep 27, 2009.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    HELEMAAL TOP Fred!!!!!

Naar beneden was wel lekker sturen! :D Wat een omgeving.

Jeffrey

2. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Ik begrijp dat naar boven niet iedereen even leuk vond?

3. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    #178 Spyker 007, Oct 2, 2009
    Last edited: Oct 2, 2009
    Stelvio op was leuk, maar naar beneden was leuker! :D

Stelvio op is steil van haarspeld- naar haarspeldbocht. Denk dat menig de neus van de auto wel even op de grond heeft gehad. Mooie ervaring met een meesterlijk uitzicht!
    Naar beneden lagen de bochten verder uit elkaar. Lekkerder rijden en de remmetjes testen. Die kon je goed ruiken. ;)
    Zie filmpje. :D

En Dirk........

4. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Nou, ik was wijs en gaf mijn stuur af aan Michel omdat ik wat duizelig werd.
    Ben daarna bij Plambo gaan zitten en die bracht me driftend en snel naar boven, ik was ook meteen genezen zo op 2800 m boven de zeespiegel.
    Het stukkie bergaf was idd mooier en leuker, relaxter...overzichtelijker en soepeler.
    Gelukkig want ik had boven op het topje een flinke spaghetti er in geduwd, en dat zou zonde zijn om het meteen daarna in de Lambo te gooien, incl de gemalen kaas :D

5. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel

Nog bedankt he Dirk! Hoe kwam het dat je zo misselijk was ;)

6. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
    Dirk is alleen ritjes van 7km gewend.
    7km naar de Sinatra bar, en 7km van de Sinatrabar weer naar huis.

7. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Kijk da's nog eens slim zijn! De avond VOOR (lees: in de trein) stelvio je plannetje bedenken en voorbereiden (lees: voer Dirk dronken en hou hem 's nachts wakker met gesnurk) en de volgende dag incasseren oftewel plaats nemen achter het stuur van een 430 om de stelvio op/af te jagen....

Dat is geen MAVO in 6 jaar :D :D :D

8. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Dank je Ruud. Wist ik dus niet. Waarom verteld niemand mij dit?:)

9. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    #184 Marbella, Oct 2, 2009
    Last edited: Oct 2, 2009
    Nou, dat kwam door een of ander ondefinieerbaar ( lees onuitspreekbaar) drankje.
    sliertievolvofiets of zo iets. ( schrijven kan ik het blijkbaar ook niet, maar zuipen des te meer. )
    Ook beetje dom van mij natuurlijk, als de dokter zegt, niet meer drinken, behalve een wijntje bij het eten, anders slaat je lever op hol.
    Ik denk, pak toch stiekem een slaapmutsje want dat ziet die ouwe toch niet. Gelukkig was het maar een kleine fles toch ?

Jezus, wat was ik brak. Mijn waterpas was gans kaduk.
    Ik heb hier op zolder nog een hele bende van die Marklin treinen zooi staan, van 30 jaar geleden, toen ik nog jong en mooi was. ( nu ben ik alleen nog mooi) ;)

Nou, die treinzooi heb ik gister mooi in de container geflikkerd, ruimt lekker op, kwestie sneller verhuizen. En ik weet vanaf nu zeker dat ik niets met treinen heb.
    Heb die zooi al 8 keer in dozen geduwd en verhuisd, wat bezield mij zal je denken.
    Nou, dat dacht ik dus ook.

Toedels ....

10. dirktor

dirktor Formula Junior

Feb 9, 2005
    952
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Dirk
    Zonde van de treinen...zijn collectors items :p De mijne gaan er nooit uit...

11. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Idd, mijn pa zou er een moord voor doen....:D

12. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Oei, dan is't nu te laat, ik had echt dozen vol met die Marklin dingen, had vroeger zo'n soort pinp-pong tafel omgebouwd tot panorama met wel 30 m aan rails, wissels, huisjes van faller etc... met bergen en tunnels, kleine autootjes, spoorweg-overgangen, met 100 knoppies om te bedienen en transformatoren en de hele klere-bende.
    Het bouwen vond ik het leukst, en toen het eenmaal perfect af was na een jaar of 2 heb ik er amper nog naar gekeken.
    Vond het heel dom en saai, maar wel knap dat alle lampies branden en er reden 5 treinen die nooit botsten. Toen ik later op mezelf ging wonen heb ik alles afgebroken en voorzichtig in kranten-papier opgeborgen in stuk of 5 bananen-dozen.
    Deze zijn ongeveer een keer of 8 mee gesleurd naar andere bestemmingen en na het trein-reisje Italy heb ik ze van kolere ferm in de container gedumpt.
    Ook wel dom eigenlijk, had er zo ik nu hoor wel enkelen hier happy kunnen mee maken.
    tssss, wie denkt dat nu. Ben net nog in allereil naar de container gereden welke in't begin van de straat staat, maar die was al geledigd, buiten wat kleffe etensresten en wespen.
    Grrr...sorry guys.
    Als ik de volgende keer nog wat weg pleur zal ik het eerst even vragen of er animo voor is.
    Maar wie denkt nou dat die takketroep nog wat betekent, ik zou het een belediging vinden om er 100 euro van te vangen op marktplaats.
    Blijkbaar heb ik me vergist :(

13. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Was het zo'n drama de treinreis?? :D Je leek zo vrolijk, of was dat die fles pure alcohol, hmmmmm ;)

14. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    #189 SoCCieBon, Oct 2, 2009
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  15. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ben je afgevallen sindsdien Marc?

Gr. Martin

16. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Hahaha, kan je het zien?

17. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,242
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ja, het valt gelijk op! Dus Brumm kan ook echt rijden ;)

18. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Wat is je geheim? Fred hoe was het ook alweer? Ene dag aardappel betekent geen vlees deze dag. De andere dag vlees betekende geen aardappelen die dag, toch?

Maar Marc, fantastisch automobiel!

19. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    Bloedje gaaf Mark!

20. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    @ Michiel: Dat je pa me dan maar belt, heb ook nog een hele collectie van vroeger staan :)

Heel erg gaaf Marc ! En dat van die handrem......tut tut, rustig maar, je bent ons geen verklaring verschuldigd hoor :D

21. Michiel

Michiel Formula 3

Apr 15, 2008
    1,969
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    Zal eens vragen. Let you know.

22. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Fred (en vooral Wilma natuurlijk), wat een SUPER filmpje!

Zit hier met een grote grijns in m'n hotelkamer te stuiteren.

Mocht ik ooit nog het stomme idee gehad hebben om eens te kijken of ik aan deze (USA) kant van de plas kon gaan wonen (want 1000x meer luchtvaart-minded hier), dan heb je me hierbij meteen genezen.

ZZzzzoeper Toll!!!!!

Volgende keer gewoon de pas de andere kant op? Is natuurlijk weer heel anders! (En dan wil ik hem ook rijden - met de Dino)

23. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Wow cool!!!!
    Ik zit hier met een biertje en het boek "La Fiat va alla Mille Miglia" van Michele Marciano, maar kan deze Fiat (nog?) niet vinden. Heb je meer informatie?
    De auto heeft in 1949 meegedaan aan de MM?
    Had hij toen ook een 750cc motor? En deze carrosserie?

En weet je of de auto de afgelopen jaren aan de MM heeft meegedaan? Als ik zo even nadenk herken ik de auto niet. Wel supergaaf ding!! A dream come true zoiets.
    Dat wil ik ook nog eens.

En die trip is natuurlijk helemaal erg. Mario Righini?? Cool, daar moet ik echt eens naartoe.
    Als ik met de SZ ga, is er vast een klein kansje dat ik naar binnen mag...
    Die Auto Avio 815 MOET ik eens IRL zien namelijk.
    En die klassieke Alfa's etc die daar staan het is echt niet normaal.

24. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ja in 1949. De historie gaat tot in Rome. Deed ie ruim 8 uur over. Maar heeft Brescia niet gehaald door een technisch mankement. Onbekend wat het probleem was. Motor was toen ook 750 cc ( uiteraard ) Startnummer 252. Rijder Cavarzarani en van den Borre. Zelfde carrosserie. Ik heb de enige originele foto gezien van de auto en daar zag de carrosserie er exact hetzelfde uit. Nog geen boek gevonden waar ie in staat. Ook de huidige eigenaar heeft niet veel kunnen vinden.

25. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    In 8 uur naar Rome Marc? Wow, dat is best behoorlijk snel!!

Daar was hij dan zo tegen 11 uur 's morgens, en toen ging hij stuk? Hadden ze toen toch wel meer van verwacht denk ik ;)

Het blijft een gaaf plan!!!

Share This Page