Om precies te zijn Hans: 8 uur en 54 seconden. Tot nu is onbekend wanneer ie precies stuk ging. Volledige naam: Fiat 750 Sport Zanussi Lancia-Fontebasso. Maar wordt ook wel genoemd: Zanussi Fontebasso-Lancia 750. Bruno heeft mij het al een keer uitgelegd waar de namen voor staan maar weet het niet meer precies..... Fiat is motor(-tje) en aandrijflijn(-tje). Lancia frame/onderstel en Fontebasso ontwerp maar Zanussi weet ik niet meer. Maar als er iemand meeleest die in staat is meer te weten te komen van dit autootje houden wij ( Bruno en ondergetekende ) ons warm aanbevolen!! Ik heb ook al wat gevonden op internet over kwalificaties en namen van de rijders maar geen aanvullende informatie.
Beetje druk geweest de afgelopen weken en nu aan het bijlezen. Wat een geweldige trip is het weer geweest, bedankt voor de mooie foto's. En Marc, geweldig plan. Succes met de inschrijving en hou ons op de hoogte ! René
Zeg Marc, denk er wel aan die slangetjes los te trekken bij die Fiat, he? Dan klinkt die uitlaat stukken beter.
Haha, zal ik doen. Ik ben ook in onderhandeling voor een sequentiele zesbak en KERS. Zal ik er ook een streep op zetten?
Wereldidee. Weet je wat? Anders waag je er even een polletje aan Zodra jullie deelname definitief is wellicht leuk een nieuw draadje te openen in de nederlandse of de vintage sectie. Gr. Martin
Goed idee. Voorlopig nog even geduld. Inschrijving start half oktober: Dear Marc, Entries for the 2010 Mille Miglia are due to open around the middle of October. If you havent already done so, if you register on the site www.1000miglia.eu you will receive an e-mail informing you of the exact date entries are opening. We look forward to receiving your entry application! Kind regards, Eluned Yee-King Secretary Mille Miglia
Gaaf man! Je zou ook even contact op kunnen nemen met het State-of-art team. Albert Westerman sponsort de MM weer de komende 3 jaar begreep ik, dus die hebben mogelijkheden. Doet elk jaar een hele club NL'ers mee onder de State-of-art vlag. Zie o.a. deze equipe : http://www.mctar.com/ Je zou Frank (de bijrijder) kunnen mailen over de MM. Ze hebben veel ervaring ook met inschrijven etc.
Michel just give me the link to this thread ! Awesome guys ! What a great trip you had all together, lucky you ! France doesn't seems to be like Holland
"Ik heb ook al wat gevonden op internet over kwalificaties en namen van de rijders maar geen aanvullende informatie." Event: Mille Miglia Date: 24.4.1949 No. Car Engine Size Cyl. 252 Fiat 750 Fiat 750 cc L4 Did not finish: No. Drivers Car Reason Gr. Div. 252 Cavarzerani / Van den Borre Fiat 750 DNF S750 Deed ook o.a. mee: Fiat 1949 750 Mille Miglia Panoramica Zagato dR www.flickr.com/photos/29835973@N04/3882999258 Wel heel veel Fiat inschrijvingen maar een F die natuurlijk gewonnen heeft.
Ik heb al wel alvast een filmpje voor jullie van de Pagani Zonda http://www.youtube.com/watch?v=1HA-AHji2vI&feature=channel_page
Zozo, Ik heb even rustig deze draad doorgekeken. Julle hebben er weer een feest van gemaakt!! Stelvio, Pagani, Righini, Gardameer en Riva, MM museum en andere hoogtepunten ....... Veel gedaan in zo'n korte tijd . helemaal goed! Gave impressies van iedereen. Dank hiervoor!! En dan natuurlijk de MM2010 die Marc en Mirella hopen mee te gaan rijden met de Fiat. Proficiat!! Koelingsproblemen zal ie wel niet hebben met zo'n naam Marc, Is dat trouwend een V4 wat erin ligt?? @ Fred : Erg gave film van de Stelvio. Super!! @ Dirk : Hoe vond je het met zo'n stelletje ongeregeld op stap te gaan?? @ Plambo : Hoe de drive met de Pagani? Kortom : Ik heb wat gemist!! Cor
Fijn dat je weer terug bent Cor. Kun je ook een beetje meegenieten van het weer hier.. Het rijdende koelkastje is idd een V4. @Tonnie: kom je nou mee kerel. Beetje laat schat. Wat kost ie nou als je 'm kan vinden?