2735GT heeft een bewogen leven gehad. In 1962 zwaar gecrashed, daarna een Drogo-body erop. In 2008/2009 een grondige restauratie ondergaan, maar ik heb er geen enkele moeite mee om deze auto te erkennen als 2735GT. Ik bedoel, het is in ieder geval een stuk minder schimmig dan 0846.
De 330 P4/3 van Jim (Napolis). Als fervent en regelmatig bezoeker van Fchat.com, vertrouw ik je bekend met de materie
""Grondige restauratie"" geheel opnieuw opgebouwd met nieuw geproduceerde onderdelen van Ferrari classiche, zelfs met de wetenschap dat het originele blok van die auto aan de overkant ligt, een nieuw blok bouwen omdat de winst dan hoger uitvalt .
Ik denk dat het niks met waarde te maken heeft, alleen als je de SWB als model bewonderd maar niet kunt of wilt betalen, en toch zoiets wilt hebben is het beste als je een GTE als donor gebruikt.ik zou zelf ook voor een originele auto gaan of voor eentje met een leuke geschiedenis en dan maar een daytona ipv een SWB maar ja, we denken allemaal niet hetzelfde.
Dat is een PF coupe . dat zou een goede donor zijn voor een 250 TDF LWB, als er tenminste nog de trommelremmen opgezeten hadden en het originele blok in zou zitten, heeft namelijk het techniek van een GTE erin. Dit is een GTE Image Unavailable, Please Login
Hij heeft me een boekwerkje met al zn stukken toegezonden en hij heeft een goed verhaal, maar het enkele feit dat je moet uitleggen en aantonen dat jouw auto toch echt 0846 is, is al erg genoeg.
Deze auto kwam uit een van de mooiste collecties uit Europa, de eigenaar wou gewoon een SWB als object in zijn collectie en zag niet zitten daar een echte voor te kopen, terwijl het geld absoluut geen probleem was.
Dat is wel een heel vreemd verhaal. Dus iemand die kennelijk Ferrari's een warm hart toedraagt, kiest ervoor om een echte GTE te vernielen om er een neppe SWB van te maken, terwijl hij makkelijk in staat is om een echte SWB te kopen. Ik wil niet oordelen op basis van een verhaal van drie regels, maar het is wel verleidelijk...
Echte GTE's zijn er niet zoveel omdat de meeste altijd in handen geweest zijn van mensen die graag een 250 V12 wilden hebben maar niet deugdelijk konden onderhouden, vandaar dat het niet moeilijk is om er een te vinden om als donor te gebruiken en niet de moeite is om als GTE te houden, want 4 zitters zijn toch geen echte Ferrari's.
B. van der K. wou ook wel eens effe op Zandvoort rijden, na een race, lekke koppakking dus weer weggedaan, dat waren pas tijden. Image Unavailable, Please Login
Superwagen, misschien wel geen echte SWB, maar ik weet zeker een genot om mee te rijden, zit een speciale motor met versnellingsbak in. Met die motor + bak heeft Frits zijn bekerkast gevuld. Met dank aan Roelofsengineering.
Ik heb er ook nog een paar... Bob Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login