Hehe we hebben iemand zijn achterbumper gespot :cool:
Marc en Mirella, Mirella en Marc, Even een quote uit de AutoKampioen van afgelopen mei, impressie van de Mille Milgia: "Fantastische racers zoals deze Maserati en Ferrari worden afgewisseld door nederiger spul zoals dit prachtige Saabje. Ook kleine Fiatjes en een enkele Kever maken deel uit van de deelnemerslijst. Vooral in de latere jaren van de Mille Miglia reden dit soort auto's gewoon mee." Heerlijk die verkleinwoordjes! Ook nog wat bewegende beelden: http://www.anwb.nl/auto/nieuws-en-tips/archief,/2009/mei/Mille-Miglia-2009.html met Oscar zijn auto prominent in beeld. Zie ook nog een 575 door het beeld schuiven. Gr. Martin
Leuk Martin! Ik zit met smart te wachten op de start van de inschrijving. Het kan binnen enkele dagen starten.....
Jij ook al?! Ik ook (sorry Mirella) Wat me opviel (jou waarschijnlijk ook) in die uitzending met Munsterhuis was dat hij mee wil gaan doen met die van 2010. Dat betekend met heel vueeeeel mazzel dat we straks misschien wel 3 Nederlandse equipes hebben in de MM. Gezellige boel! Dan hebben we het er (nog) niet eens over dat er een kansje is dat er naast de "officiële" MM er ook nog mee gedaan gaat worden in "Tribute 1000 Miglia" waar jij over sprak wat wellicht een 4e equipe oplevert. Ps de State of Art laten we dan nog buiten beschouwing maar die zullen er ook wel weer zijn.
Uhh mis ik iets?? Ga jij ook inschrijven? Er doen best wel wat NL equipes mee toch? Dit jaar toch ook minimaal 10. Niet alleen de State of Art teams.
Jij mist helemaal niets "we" leven allemaal met je mee, van inschrijving, start, dagen rijden tot finish!!! Wat ik wel gemist heb is jou fanatieke appeltjes etenrij.....Ik had niet begrepen dat dit ter compensatie was van die stokkies?! Ik kan inmiddels verklappen dat ik (ook) al sinds de laatste Italy trip er geen een meer heb opgestoken, kost moeite maar dan heb je ook wat (naast een rot humeur ) Hou jij het vol of is de MM de prijs die je krijgt als je het volhoudt???
Marc, Je kan los! "We are pleased to inform you that entry applications for the 2010 Mille Miglia revival are open! The event will take place from the 6th to the 9th of May. We would like to remind you that entries close on the 20th of December, 2009, and that you can find all the necessary information on the website www.1000miglia.eu ." Gààn zou ik zeggen! Gr. Martin
Eten kan ook met mes en vork en voor de variatie kun je wel eens een lepel gebruiken. Zo maar een tip. En af en toe is het heerlijk om gewoon met je blote handen te eten... Succes Marc
Potverdikkie! Ik dacht waar heeft Franc het nou over, maar je hebt gelijk. Eerst was steeds sprake van een weekend later... Gr. Martin
Ik ben bezig zoals je al gemerkt heb... Jaaaaahaaaaaaaa.....en nu ophouden Franc.... Het is dus in de meivakantie van je kinderen...
Volgende keer maken we een kampvuurtje waarbij Onno een stukkie mag tokkelen op zijn eeuwenoude jukalille