Goed idee, Vu... heeft me weer een avond gekost om die foto's bij elkaar te zoeken Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De rode is de enige met een mooi afgewerkt derde remlicht aan de bovenrand van de achterruit. Al die anderen hebben dat niet...is die rooie geen echte?
Derde remlicht is in mijn ogen een ventilatiegat in het raam. Misschien dat er licht doorheen schijnt als de auto remt, maar dat is dan bijkomend voordeel... Over echtheid en dergelijk doe ik geen uitspraken, aangezien ik niet weet waar ik die op moet baseren
Wat plaatjes uit mijn archief. Niet letten op de kwaliteit, meeste zijn previews. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog een paar: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En nog een paar... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En de (voorlopig?) laatste. Voor meer moet ik het archief in duiken. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog een leuke trouwens... Een 250 Interim. zoek de verschillen! Jammer dat de verlichting en de opstelling in Maranello Rosso zo k*t is. Image Unavailable, Please Login
Helaas geen SWB, namelijk SWB staat voor Short Wheel Base of te wel korte wielbasis . Helaas #1461 de auto op de foto is een interim dus het model nagenoeg gelijkend aan de SWB maar nog met een chassis van 260cm. En bij de SWB is het chassis 20cm ingekort dus 240cm. Gelijk te herkennen aan het driehoeksruitje in de body achter de deur. Nou begint deze draad me echt te kriebelen, word er 's nachts wakker van, moet toch harder gaan werken zodat er over een paar jaar weer een SWB bij ons in de schuur staat, mijn broer heeft er 9 gehad en ik nog niet één , gemeen hé.
Deze komt gewoon steeds rijdend naar Goodwood Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vu, wat een waanzinnig goed idee deze thread te starten!!! Prachtige fotos! Voor mij is dit zonder twijfel de allermooiste Ferrari die ooit gemaakt is.
Klopt. U gaat door voor de koelkast! De Interim was het 'tussenmodel' van de 250 Tdf naar de 250 GT Passo Corte (zoals de SWB officieel heet) en diende in 1959 als ontwikkelingsmodel. Er zijn maar 7 Interims gebouwd en deze auto's markeren het einde de 250 GT TdF. Ergens op internet zwerft overigens een filmpje van Olivier Gendebien in een Interim tijdens de Tour de France.
Kijk! Bob, Tonnie en Michael doen er even een paar schepjes bovenop en we zitten op pagina 5! Heerlijk en fantastisch al die info en foto's te zien. Dat van die Interim wist ik niet. Leuk dat je dit naar voren bracht Michael Bob, het kostte jou een avond. Mij een week ..... maar wel leuk vond ik het. Bracht weer herinneringen op
Hier tijdens de Ettore meets Enzo-meeting in juni 2008. Ciao, E. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een G E W E L D I G E draad!!! Er lopen er hier een paar die van elke SWB wel iets te vertellen hebben. De fotoos: Om je vingers bij af te likken!!!
Deze ook... Had trouwens een héél apart Scuderia-schildje aan 1 kant zitten... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En nog twee tijdens de laatste Goodwood Revival... Het was één groot feest. Waanzinnig evenement! . Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login