Jammer dat ze de neus aangepast hebben naar standaard. Deze had vroeger de Carlo Chiti 'sharknose' neus. Misschien niet mooi, maar wel uniek. Hier mijn meest recente foto's van een SWB, s/n 2055 van Michiel Mol tijdens de Stars & Cars rally dit jaar. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nog niet eerder zo'n Scud-Schield gezien. Is dit origineel (Tonnie? Peter?, Marnix?)? Peter/Bigo: heb je foto's van die Sharknose SWB? Ik kan er zelf niks van vinden op internet.
Inderdaad niet mooi naar mijn smaak en zo te zien hebben ze het kleurtje ook wat donkerder gemaakt. Als ik mocht kiezen de 'niet-sharknose' neus... maar ja, uniciteit is ook wel iets.
Thanks! Ziet er niet zo mooi uit, maar hij was dan wel uniek. De eigenaar heeft die Scuderia-shield zo te zien ook verplaatst nar de verandering.
Pal van achter ziet die er ook erg fraai uit. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hugo, erg fraai is je foto in de oude Bus Stop Chicane. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Deze foto was eigenlijk mislukt, maar toch wel een aardig effect achteraf gezien. Image Unavailable, Please Login
2729GT en 2733GT, Cavallino Classic 2006 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik heb er wat gevonden Italia a Zandvoort 1996 (oud analoog pocketcameraatje) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Uit de oude doos. Mooi! Die laatst foto is een mooi plaatje, alleen geen SWB maar een Lusso... Gr. Martin
Ferrari Days Nurburgring 1996. Op die onderste foto kan ik het niet goed zien maar ik meen me te herinneren dat het een 250 SWB was. Ik weet zeker dat ik me herinner dat die auto daar daadwerkelijk de muur raakte en aan de rechtervoorkant aanzienlijke schade had. En ja ik weet dat die onderste in mijn vorige post (en bovenste in deze) een Lusso is, maar ik zag in deze thread nog meer Lusso's staan dus ik dacht, ik doe deze er ook even bij. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
De blauwe SWB destijds thuis in Tilburg Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toch nog een paar foto's gevonden Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gents, morgen is het weer zondag en dan krijg ik altijd m'n wekelijkse zakgeld. Nu vroeg ik me af na het zien van al deze mooie uitvoeringen van de SWB... hoeveel kost zoiets hemels hier op aarde eigenlijk? Oftewel; wat doet dat nou? Dan weet ik in ieder geval hoeveel weken het nog zal duren...
Daar wil ik graag met jou over praten maar vind niet dat dit iets is voor internet. Er zijn mensen die zoiets bezitten vanwege de auto en niet vanwege de waarde.
Een beetje afgaande op veilingresultaten (daar is werkelijk niets geheimzinnigs aan namelijk) varierend van ongeveer een half miljoen, tot meer dan twee miljoen voor een competizione.
Waar kan ik maandag geld naar toe overmaken, doe maar een stalen + een alloy comp. MVG De luie autohandelaar.
Dank je Marnix. Het ging natuurlijk ook om een ruw idee. Ik had echt helemaal geen idee. Maar ik begrijp ook je opmerking Tonnie. Ik zal het daarom aan niemand verder vertellen.
Een standaarduitvoering of raceversie. Van staal of aluminium. Ondanks dat het vaak een rooie zal zijn (of een witte) zal je er niet mee blijven zitte! (voor die centen dan) Oke, dan zijn we het daar over eens Tonnie! Gr. Martin