Ik zie jullie dan rond het middaguur wel in Houten... (Of je moet het niet erg vinden om die BierStube van mij in de kolonne mee te hebben rijden??) Mis het Dinootje...
@ Ben weer thuis. Ja, 10:45 hier. WimB komt met de 550 ook hier heen en Gijs ook, maar die moet zich nog even op de lijst zetten..
Ik kom bij nader inzien ook gewoon rechtstreeks naar Houten, is toch wat makkelijker vanuit Amersfoort en daarbij, ik heb toch maar een Peugeot........
Marc en ik komen met de Seat rechtstreeks naar Houten, ik denk dat wij er rond een uur of 11 zijn. We bellen wel even rond het middag uur.
Dit is toch niet serieus he ? De man met een CS en 16M laat ze thuis staan op zo'n dag ? Het is een groot doorlopend feest daar buiten, dat weet je toch?
Maar een paar krasjes op de Seat kunnen er nog wel bij, al zullen er niet zoveel mensen naar binnen willen kijken
Zaterdag: Pterps Michel (hoelaat geen idee nog) Socciebon (hoelang geen idee nog) Fred (hoort de tijd nog wel ) 575 GTC, Gairo (Hoelaat ligt aan de ns) henkie (vanaf 11:00 of zo? Wellicht hier met aantal verzamelen) P.Lambo Michiel Onno Jeffrey. Hoe laat? Erik (95% zeker) WimB Zondag: Engels theekransje (Misschien) 575 GTC, Gairo (Ligt er aan hoe vroeg het zondag wordt) Cor Mondial Franc308 GTS Turbo Vlugge Japie Nieuw, Xantijn[/QUOTE] GTE (zoals het er nu uitziet) Ben348 cvdzijden - 355 gts
@ Franc308: hoe laat ga jij? Als het droog is, ben ik er tussen 10 en 12, dus om een uur of 9 rij ik aan. Groeten, Peter
Hi Peter, ik was van plan daar rond 1030 aan te komen, dus dan vertrek ik thuis rond 9-930. Laten we 's ochtends maar even bellen om te zien of we samen kunnen rijden. Overigens; ik zit eraan te denken ook morgen even te gaan kijken. Henk; als ik morgen ga, dan ben ik ook om 1045am bij jou thuis.
Wij moeten nog wat dingen regelen vandaag en "halen" waarschijnlijk 11:00 Deil net niet.... Zien jullie dus in Houten of op weg daar naar toe. Naar het eruitziet blijft het tot vanmiddag droog! @ Franc, Je komt dus 2x? en dat is dus elke dag een andere F @ Pterps/Marc Krassen, dat zal toch zeker niet, of neem jij de kinderwagen mee Peter?
Ik om ook nog ff naar Deil. maar zonder Mondial. Ik heb vanmiddag andere bezigheden dus vandaag geen Houten voor me.... Tot zo!
De eerste.... eeehhhh Dirk wat heb je hier gedaan??? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Vandaag ook langs geweest met dit prachtige weertje . Ook nog wat kunnen vinden, wat mooi, bijna echt......maar net niet Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoi Franc, Ik wil toch eerder vertrekken. Vanwege de wegwerkzaamheden in de buurt moet ik een stukje omrijden en ik wil er echt uiterlijk 10 uur zijn. Ik zie je daar wel!
Peter, ik rijd om 9am weg. Welke wegwerkzaamheden bedoel je? Er was idd gezegd dat eea afgezet zou zijn, maar ik heb er vandaag niets van gemerkt, zowel heen als terugweg niet.