Harry, hol mir den Wagen! Ik zat al te bedenken: heb je Henk zijn lampie mogen lenen? Ja, ben er morgen. Een zilvergrijze? Een 'gewone' of een 'M'? Heb nog verdomd weinig foto's gezien... Gr. Martin
Ik kom morgen waarschijnlijk ook even kijken, en neem mijn nieuwe camera mee. Eerst even naar Leusden en dan naar Houten.
Als je moet vertrouwen op een spaanse taxi-chauffeur (of de chauffeur van een spaanse taxi)... Gr. Martin
Je chauffeur is helemaal niet bezig, is net terug van verjaardag Heb niet veel foto's gemaakt, had binnen een statief nodig maar niet bij me, alleen buiten wat plaatjes gemaakt Maar was zeker gezellig!
Ik heb helaas ook alleen maar 2 fotos van buiten. Binnen zag ik die bazooka van Pterps op tafel liggen en dacht... laat maar..
En die gebruikt hij niet, zonder "Eifeltoren" statief We hebben Gairo nog en Michel met zijn Auto-Gespot-cusus-foto-compact-zoom-spot-machine (met een zeer bijzondere foto ) Trouwens Onno heeft ook spy shots van een Daytona....
Ik er morgen samen met mijn vader in de Maserati Spyder. Ook in de ochtend, dus misschien ontmoeten we nog wat mensen van hier. Ik kijk er vooral erg naar uit om de 575 van Franc eens in het echt te zien! Gr Xantijn.
Heb je al eens gekeken waar in ik reed gisteren Dirk? Maar wat ik eigenlijk veel leuker vond was dat ik het clubje nog best heel aardig bij kon houden - ook in de leuke bochten van de A27 af Hilversum in... Image Unavailable, Please Login
@Hans: mwoah.....ze zijn toch wel wat gewend daar? @Marbella: moest jij niet iets anders doen vandaag?? Ciao, E.
Het is vandaag zondag he Erik, dus das geen dag om te gaan verhuizen We gaan zo met het F-clubje eerst apertitieven bij de dealer en vandaar met een stuk of 25 F's naar Malaga scheuren, want daar is een auto-show. Cameraatje gaat mee, kan ik straks me draadje weer even wat opfluffen met foto's over blauwe lucht en 27 graden, korte broeken, verbrande koppen, teenslippers etc...