Nou, het is hier anders ook lekker hoor! Toch zeker een graad of 12, met zo'n heerlijk verkoelend miezer-regentje erbij. WIJ kunnen tenminste lekker onze winterjassen aan zonder dat het snikheet wordt.... En wie wil er nou teenslippers dragen?? (zie mailtje, Dirk) H.
Dat bedoelde ik toch ook Dirk. Of dacht je soms dat ik zou denken dat je op een warme Marbellaanse zondag zou gaan verhuizen........Dirk toch Kom maar op met die foto's straks! Ciao, E.
Was wel even lekker sturen. @heren en dames, Was gezellig gisteren in Houten en Hilversum!! Een fantastische club mensen bij elkaar!Heerlijk om deze hobby zo met elkaar te kunnen delen!! Uniek en geweldig!!! Jeffrey
Helemaal mee eens Jeffrey. Het is altijd een fantastische sfeer als we elkaar weer ergens treffen. Inderdaad uniek en geweldig!
Weer heel wat moois te zien vandaag in Houten, zowel binnen als buiten. Even een paar foto's: Gr. Martin Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ahum! En de 308 dan? Heeft die geen "recht" op een uitje? @ Martin, staat daar een F50 "onbeschermd" (lees: zonder afzet lint ervoor/eromheen) op de parkeerplaats Nu we toch bezig zijn, wat zijn die bakstenen en bordjes op de afgezette parkeerplaatsen (die leeg zijn trouwens), jaartallen???? Ik zie dat op een van de foto's binnen het lampjen-glaasje van de 250 er (eindelijk) op geschroefd wordt (oudere heer die dat aan het doen is). Stoorde mij gisteren ook. Deze ontbrak linksvoor (rechtsvoor zat er wel op). Details details alles zit in details.... Thanks voor de foto's, nu nog wachten op Gairo en Michel met hun prachtige beelden van het clubje.......(zucht)
Ja ja, Fred... keuzes in het leven maken is niet altijd makkelijk.... Maar de 308 gaat echt nog regelmatig uit de stal komen, hoor. Maak je geen zorgen. Alleen gaat dat wel pas volgend jaar zijn. Over 2 weekjes gaat ze even naar Alex. Dus ze wordt echt wel goed verzorgd. Ja, die F50 stond idd 'gewoon' op de parkeerplaats. Tesamen met een DBS en nog wat ander grut. Vandaag was weer een toppertje.
Ik had 'm eigenlijk ook nog niet eerder gezien Hans. Erg mooie exterieur kleur. Mooi interieur. Hele mooie staat van de auto en de velgen doen het er goed onder.
Dat vraagt nou iedereen F50 stond inderdaad 'gewoon' op de parkeerplaats met nog meer auto's als Gallardo en DBS bijvoorbeeld. Op die bordjes stonden wat gegevens van de auto's. Gr. Martin
Dat had Robert et al echt wel goed en mooi verzorgd. Hij had een line up gemaakt van meerdere verschillende typen. Op die borden stond dus naast het type ook enkele technische specificaties en prestaties vermeld. Die info werd uitgebreid en met aandacht bekeken door vele geinteresseerden.
Ik zag die (denk ik) F50 vanmiddag in gezelschap van een paar andere F's en AM over de A1 rijden richting Oosten, klonk heerlijk.....!
Zo de foto's zijn ook weer boven water Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ach Tonnie... zo'n kevertje zal best lekker pruttelen. Maar geef mij (en Marc) toch maar het elegante, geraffineerde Italiaans design...