En nog twee foto's van mijn kant. Ik neem aan dat Gairo een enorme hoeveelheid foto's heeft gemaakt? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
PS. voor mij was die donkerblauwe (Tour de France maar daar wil ik vanaf zijn ) Lusso de absolute ster van de show. Die maffe groene Espada scoort overigens ook hoog.
We zullen binnenkort wel een stukje mogen rijden, dan zullen we helaas toe moeten geven dat P ook een auto met super emotie kan bouwen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat blijkt.... Doe dat dan in die 959 Franc! (als die er nog is natuurlijk) Omdat de 959 alleen maar DE reden voor het bestaan van de ("emotionele") F40.... @ Michel, Super man, bedankt vor di blumen Ik zal maar niet vragen HOE het komt dat de foto's van het kaartje waren gegaan en waarom Ruud het toestel in een plantenbak vond
De enige ECHT mooie P's: 917 en 935 (ook de Kremer's) Rest? snelle kevers met een 6 cilinder. Eenheidsworst!
917 is top! Eens. Van de 911 kan ik me dat voorstellen dat je dat eenheidsworst vindt, maar de CGT is dat zeker niet. Mooi vinden is een ander verhaal.. Nee, nooit getwijfeld Je kan beter vragen hoe lang hij nog doorrijdt nadat ie is afgeschreven....
Waarom 3 platen van een Datsun?! Er stond zoveel meer interessants daar... Schandalig overigens dat die Fiat 500 door wat F bezitters werd opgetild en weggesleept. Aan de spatborden en bumper een hoop vertikale kracht, kan nooit goed geweest zijn voor zo'n oud gebakje. Dat het voor de 1 een auto van weinig waarde is, maakt het voor de ander nog wel z'n eigen diebare bezit en hobby wagen waar wellicht veel tijd in heeft gezeten itt de gemiddelde garage queen... Gewoon niet zo aanstellen dat iemand zo flauw is om in je zelfgeclaimde vak te staan
Ronald de Boer was er dus ook ... (achter Henk bij de Daytona spider) Bedankt voor de fotootjes mannen. Jammer dat het me niet lukte om er bij te zijn. volgend jaar beter....
Zou eigenlijk al een nieuwe moeten kopen, vanwege nieuwe milieu-eisen die er tegenwoordig zijn maar ja heb zoveel herinneringen met de vrachtwagen dat ik het moeilijk over mijn hart kan krijgen om de wagen te dumpen, rij sinds jan 1990 over de wegen met mijn MB. Een tijdje lang elke week nieuwe F's halen in Brussel. Image Unavailable, Please Login