288 GTO? 550 Barchetta? 575 Superamerica? Als ik er 3 uit 3 heb zie ik de fles champagne graag verschijnen! Dat is niet zo netjes hè Joost? Gr. Martin
Joost, wil je mij er buiten laten? Misschien luistert/leest Koos P. wel mee..... Ik weet van niets. Anders mag je nooit meer naast me zitten hoor! Ciao, die andere E. (die wél alles netjes volgens de regels doet...)
Zaterdag was weer een zeer geslaagde dag! Nog een leerzamen dag gehad over klassiekers van Onno. En het bezoek aan kroy was ook zeer geslaagd. Bedankt voor deze gezellige dag ! Zondag ook nog even rond uur of 3 in Houten rond geweest. Zaterdag avond een beetje laat geworden ik bedoel zondag morgen een beetje vroeg geworden .Maar was ook zo weer weg wat er was niet zo veel meer te zien meden door de regen denk ik. Van te voren nog even bij kroy weze kijken. Foto's komen er aan
CS Nog niet , 360 CHALLENGE JA M16 Nog niet 288 GTO Ja 550 Barchetta Ja 575 SA Nog niet Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Wat een prachtige auto's komen hier voorbij! Waarom rijden ze alleen niet, maar staan ze op een vrachtwagen? Houten gister was erg leuk. Nog een originele Maserati Spyder folder gekocht en een schaalmodelletje van hetzelfden model. Nog een tijd de 575 van Frank staan bewonderen, wat een geweldig mooie auto is dat zeg. De kleurencombinatie is echt perfect! Gr. Xantijn
Op de aanhanger staat de Meera van Michelotti. Een one off voor een koninklijke saoudi. Heel aparte auto met overal ruitenwissers, dubbele airco en allerlei andere "snufjes". Gebouwd in de jaren 80. Heeft een aantal jaar in Nederland gestaan, is na wat "probleempjes" van de eigenaar "geveild" en naar het buitenland verdwenen. Nadat hij de eer heeft gehad achter die bewuste vrachtwagen te hangen!
+2 Ben benieuwd wat er voor zo'n 360 challenge gevraagd wordt.... Tonnie? (aangezien er toch eentje op je wagen heeft gestaan...). Zit nog steeds af en toe te twijfelen...
De E is de afkorting van Esther niet jij..... Ik zag bij PRdeV de opvolger. Koos is met pensioen of zoals men het vaak leest Adviseur geworden, (wat dat dan ook moge zijn haha)
Voor 90K de jouwe: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=118418264&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=14&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=296&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=333&maxPowerAsArray=KW&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1 Gr. Martin
Das wel een goede, heb zelf daar ook naar gekeken, heeft nl niet geraced alleen gebruikt voor Trackdays (wel blijkbaar een keer schade gehad volgens verkoper).
Fred, Op de eerste plaats waren de plaatsen niet 'zelfgeclaimd', maar in nauw overleg met de organisatie van Auto-Italia-Houten vastgelegd, Auto-Italia heeft er zelfs mee geadverteerd, het is ook in hun belang omdat alleen al de aanwezigheid van zo'n groot aantal Ferrari's toch mensen extra trekt. Op de 2de plaats zijn er ondanks de linten 2 auto's toch gaan staan, wellicht waren ze in de veronderstelling dat die linten juist voor hen bedoeld waren.... Vanaf zaterdag laat in de middag tot zondagmorgen is in overleg met de organisatie alles gedaan om de eigenaren te bereiken en vriendelijk te verzoeken de auto's ietsje verderop te zetten. 1 eigenaar is achterhaald en heeft hem ook weggezet, die eigenaar van de Fiat is niet achterhaald, met als gevolg dat deze met vereende krachten alsnog ietsje verderop is gezet. Achteraf bleek de 500 notabene van de Fiat-club Nederland te zijn, een auto die zij kado hebben gekregen van Tiscali, wat overigens niet wegneemt dat het misschien wel een uitermate dierbaar bezit is voor de Fiat Club Nederland, en daardoor uiteraard van onschatbare waarde.
Robert heeft bij de organisatie van te voren toestemming gevraagd om dit te regelen, en hiervoor goedkeuring gekregen, hij heeft alle moeite gedaan om dit te regelen en heeft niks te maken met voortrekken van Ferrari's , als de AlfaClub of degelijke clubs zo iets zouden willen regelen kunnen ze dat aangeven bij de organisatie voor het volgend jaar , maar als dat te veel moeite voor hun is moeten zijn niet zeuren als er weer Ferrari's staan. Vind persoonlijk dat Robert het leuk opgezet heeft.