#9 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Sinds hij die nieuwe camera heeft, is ie helemaal losgeslagen Thanks Cor (en anderen) volgens mij ben ik er nu toch een beetje bij geweest. Verzacht de pijn... Bob
niet voor de rmedruk in ieder geval, auto heeft een pedalbox met balancebar, verstelling daarvan is de grote metalen ronde knop op het dashboard. Gezien de kabel die aan dit betreffende hendeltje zit vermoed ik verstelling van iets, misschien een klep voor ventilatie of zo? Is een auto voor op straat immers.
De interieurkleur is alvast goed... Was op zoek op de site van Marcello. Dat is 'em inderdaad! Gr. Martin
Bedankt voor de foto's Cor! Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik geen tijd had voor een bezoekje aan Houten, maar kon op zondag middag toch nog snel even weg tussen een partijtje tennis en het afzwemmen van mijn dochters. In dat uurtje heb je mijn 456 zowaar twee keer 'geschoten' (setje #6 foto 8, en setje #9 foto 5). Bij een volgende meeting heb ik hopelijk meer tijd zodat we elkaar een hand kunnen geven -Peter
Same here. Zag je wel aan komen rijden maar volgens mij was je al snel in het beursgebouw verdwenen Volgende keer beter! Gr. Martin
de 001 heeft toch echt een rally tripmaster erin. De 003 is toch de ex-Koel auto, die samen met Kees van Stokkum opgebouwd is ? Heb je op het circuit geen ene moer aan lijkt mij...en hij is volgens mijn info (ook als ik nu internet afstruin) toch echt ontwikkeld als gr B rallyauto. Of is mijn info niet goed? http://www.***************.com/car/2130/Ferrari-308-GT-M.html nu ja ultimate carpage punt com dus... maar dit is allemaal erg off-topic, sorry.
Cor, zie je dat mijn ex 348 ook in het rijtje staat bij Robert ? Die auto heeft al wel een paar eigenaren gehad de laatste jaren zeg...