Ja ik heb er nog een paar.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Plus voor de liefhebbers nog wat Engels rollend spul Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
DBS en nog wat Houten en F50 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Beneden is geen museum meer, maar er staan nog gebruikte Ferrari's en er is een nieuwe heel grote opslagruimte onder de werkplaats gemaakt waar zo'n 60 F's kunnen staan voor bijv. de winterslaap of zo. Prachtige ruimte met epoxy-vloer. Lekker strak en nodigt dan ook uit om lekker strepen te trekken Was nu nog leeg, maar zal binnenkort afgewerkt worden met voor elke plaats bijv. een druppellader, etc. Boven hebben we zaterdag trouwens ook nog het grote magazijn mogen zien. Likkebaardend lekker hoor. Staat er op een pallet gewoon even een gehele motor van een 599 die vervangen moet gaan worden, volledig ingepakt in plastic. 't Is dat ik m'n heftruck niet bij me had..... Het magazijn is op één na de grootste van Europa wist Sander te vertellen. En daarboven was dan ook nog parkeerruimte voor ca. 200 voertuigen. Ciao, E.
Ja Erik, Dat was nog eens leuk om daar even rond te lopen! En verschillende verhalen te horen. Ook om te zien hoe al de onderdelen worden aangeleverd uit Italie!
Joost, zijn dat de Vantage V12 velgen onder die DBS? Ik heb namelijk in Londen ook een DBS gespot met die velgen.
Mooie foto's Cor! Heb je toevallig ook nog een foto gemaakt van onze auto? Een grijze Maserati Spyder die ook die dag op het parkeerterrein stond? Gr. Xantijn
Bedankt, heb mijn praktijk les "poetsen volgens Bart" weer even herhaald. Was goed te zien Even een vraagje; 3x 308 alle drie verschillend in de neus......verschillende bouwjaren??? Image Unavailable, Please Login
verschilende types,bouwjaren en landen voorste is een europese 308 met carburateurs (met als extra een lage frontspoiler) middelste een euro 308 Quattrovalvole achterste een amerikaanse 308 met carburateurs
Ha Adam, Hierbij de velg van de Vantage V12 van Kroy die net binnen was en met de droomrit heeft meegereden. Toch wel anders. Gr. Joost Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
We hadden het al over de 456M die afkomstig is uit de collectie van HvdM: Image Unavailable, Please Login Daarna bedacht ik me dat meneer ook een 575M in de collectie had, en wat blijkt (krijg het fotootje niet groter)? Die auto was afgelopen zondag ook aanwezig: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Als klap op de vuurpijl viel me ook een 430 Spider (met een rode kap) op, die jullie bij Kroymans gezien hebben: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login It's a small world after all... Gr. Martin
Klopt inderdaad, ze hebben er wel veel van weg. Enig idee wat voor velgen het dan wel zijn? Ik vind ze namelijke echt geweldig staan op een DBS. Het betreft deze spot. Sorry voor de link maar ik kan geen plaatjes meer uploaden...