Inderdaad, zou dit de 458 die Dirk had kunnen kopen als een van de eerste in Espana (en de rest van Europa)?
Ja, die is er vroeg bij. Maar een auto via het net aanbieden, omdat je eigen klantenkring weigert, zegt ook wel wat over de markt. Die premium gaat ie niet krijgen.
Denk ik ook niet. And now for something completely different. http://www.anamera.com/en/detail/car/5066/index.html?no_cache=1&ret=63 Onno
Yeps, thats the one... maar ze zeggen delivery dec 2009, en hij is er nog niet hoor... Francisco vertelde mij dat het 2 de kwartaal 2010 word, en ik moest maar 30k meer betalen, aangezien ik daar niet echt zin in had, proberen ze nu via het WWW. Maar idd, 't is beetje crisis. Affjn, you never know in Marbella, één Rus met ballen is genoeg natuurlijk
Verschrikkelijk!!! Ik denk ook dat ie auto van binnen stinkt....ik weet niet waarom.....zo voelt dat....
Schitterend! Hoewel ik de eerste versie mooier vind, zonder die F40 achterspoiler. De neus is van de eerste versie ook subtieler.
Ik ken het gevoel. Mijn "handjes" voor het afstellen/positioneren komen morgen. Heb nog niet kunnen starten om te luisteren...... Hoofd zat ook elders vandaag. Nu je het zegt ben ik toch eigenlijk wel erg nieuwsgierig. Misschien zo proberen. Anders morgen zeker!!!!! Heb nu al zin in de zomer!!!!! Jeffrey
Meteorologisch gezien begint ie al op 1 maart.... Enige nadeel, hij eindigt dan dus ook al op 1 juni, maar ja, dan is het zomer.....
Komt er ook nog een moment waarop het ding spontaan de lucht in gaat (This message will explode in five seconds)?
Nou, ......... Kon het dus niet meer laten!!! Toch even starten. Positioneren dat de uiteinden uitlijnen moet nog gebeuren en daarna alles goed aandraaien. Even starten om een idee van het geluid te krijgen. Met pijn in het hart wat gas geven met koude motor. Klinkt al leuk. Op temperatuur belooft het nog beter te klinken. Het filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=kBGRqUEkes8 Ik ben er zeer tevreden mee hoe het klinkt!! (via opname op fototoestel en speaker klinkt het wellicht iets anders) Jeffrey
Een auto met een heuse 'FIRE' button! Volgens mij was dit jaar de eerste 'outing' op 14 maart... Die gaan we nog vaker horen Gr. Martin
Klinkt goed Jef! En nu? Spikes eronder en even een rondje gereden??? Ben HEEL benieuwd hoe dit gaat klinken wanneer het motortje warm is en je echt lekker gas kan geven.... Gefeliciteerd!