Deze klinkt ook super Kreissieg uitlaten Japan http://www.kreissiegeurope.com/shop/search/Ferrari+308+Kreissieg+
Net op speaker klonk idd goed!!! Live zat ik er natuurlijk in en dat klinkt anders. Ik ben ook heel benieuwd!!!!! Als alles aangedraaid is laat ik hem warm worden en maak ik nog een filmpje, of ga rijden als de sneeuw weg is.
Zo na een drukke periode ook nog een berichtje hier. Het is misschien heiligschennis (ok, het is gewoon heiligschennis). Vergeef me eenmalig mochten jullie hierdoor niet meer inslaap komen. Laat ik allereerst even goed duidelijk maken dat ik tunerts van Ferrari in het geheel niet mag, een Ferrari dient origineel te blijven, period! Maar, deze ene creatie vind ik toch wel wat hebben... http://www.autoblog.nl/archive/2009/12/21/gemballa-maakt-eindelijk-eens-iets-gaafs-mig-u1
doet mij op een of andere manier denken aan een moderne sportschoen. Van zon jaren tachtig Koenig Special kan ik de lol nog wel inzien, maar dit gaat mijn waarderingsvermogen te boven.
zijn ook zeker extreme systemen, ook erg goede kwaliteit. heb nu eindelijk een adres in duitsland waar ze wat makkelijker te bestellen zijn.
Marc, zit je printer weer vast of zo. Jij begrijpt toch ook wel dat 95 mille voor zo'n mooi autootje niet gaat.
The prices from Kreissieg Europe are high, I would think its the same for the German dealer. I buy direct from Japan, if anyone needs help ordering one just PM me. Speaking Japanese has its advantages.
Nee het moet zijn: vrij gezellige mafkezen @Erik, nog iets meer dan 2 weken... AM rapido bekijken in Hilversum. Neem camera mee en kijk dan of de "overkant" ook open is.
PC? Wat is dat? Echte kerels doen het met een Mac (en dan bedoel ik niet die hamburgers ) Ciao, E. BTW: 17-01 is de jaarvergadering van de FCN bij Kroymans, vandaar.
Sorry van de "PC". Dan ben ik geen echte kerel helaas. (zal het Ria laten lezen moet die maar beslissen haha) Gr. Joost
Pas maar op Joost. Straks trekt ze haar conclusies nog. Dat uitelkaar gaan is sowieso al een hyperbesmettelijk virus hier....