Kaartjes doe ik niet aan, maar wil wel graag iedereen een fijne kerst toewensen....... ;) :D:D:D
Weet je zeker dat 1 dag genoeg is? Ik zou ze (Ferrari en de mevrouw) wat langer houden! Jeffrey, Thnx.
Jeff, jammer van die preutserikken hier. Ik kon dat kaartje van je echt wel waarderen. Stuur die eens effe per mail naar me als je wil. thx.
@Marc... had ik het hier laatst niet over met jou? "Vanaf volgend jaar zou de Duitser minder betrokken zijn bij de Formule 1-activiteiten van Ferrari en zich meer bezighouden met de sportwagendivisie. Naar verluidt zou Fernando Alonso dit hebben bedongen toen hij een contract tekende bij de Italiaanse renstal..."
Ik heb nog niks gehad Jef. En zat te hunkeren Hee, maar vertel eens. Ik kreeg een smsje van je dat je je nieuwe glimpot een beetje warm ging stoken vandaag. EN EN EN???? Edit: Oh, jaaaa. De mail is binnen. Hallooooooo!!!
Dat is weer meer dan we weten willen Franc Iemand deze dagen nog wezen rijden met de F? Vast niet, maar ik kwam gisteren vlak bij heteren nog een zwarte 360 spider tegen!!
GRAAG gedaan. Ik heb alles gisteren afgemonteerd. Even warm laten worden en dit is het resultaat. http://www.youtube.com/watch?v=i3QtHFuwpak Klinkt GOED!!! TUNNELLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!! Jeffrey Image Unavailable, Please Login
Ik durf het bijna niet meer te vragen.... Maar die meiden stribbelden niet tegen bij het afmonteren? En dat warm laten worden.... Hoe doe je dat eigenlijk?
Allen fijne dagen! En voor 2010 gaan we alleen maar vooruit kijken! @Frans, Sluit dit jaar heus wel gezellig af, kan af en toe alleen nie kiezen nie! 2de kerstdag met de AM meisjes dineren, dus het komt heus wel goed, haha !
Goed nieuws hè, Henk? Herinnerde mij onderstaande post nog in het polletje over de overstap van Alonso.......hoe mooi kan het allemaal een half jaartje later dan zijn, toch? Alleen wel jammer dat hij niet in een F rijdt, maar in een taxi Nu ga je wel weer kijken zeker? Ciao, E.
En vanuit een zonovergoten Amstelveen () ook voor een ieder hier fijne feestdagen toegewenst en een waanzinnig goed, gelukkig en gezond 2010 met veel F-kilometers..... Ciao, E.
FF een opfrisser Frans: deze dus!!! Hebben zich voor de 2010 versie GoWheels al weer opgegeven! Image Unavailable, Please Login
Klinkt heel goed Jeff, zou je ook nog voor een voor en na video kunnen zorgen Lage rpm klinkt hij inderdaad erg lekker.