Nou is dit de spot van de dag of niet? 2x Koenigegg + 1x de Pagani die we allemaal in Sept nog gedemonteerd hebben zien staan. de 27e gaat de beste man ermee rijden. Ik hoop dat hij de 28e pas weer stopt want dan ben ik er weer om het te filmen..... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Kan ik me niet herinneren Henk. Maar het zou wel van een ongelofelijke arrogantie getuigen als Alonso dit durft te vragen, maar ook van Ferrari een ongelofelijke fout om hier gevolg aan te geven.. Klinkt erg goed Jeffrey! +1
http://www.youtube.com/watch?v=s5l0ZP-vqC0 F(40)eest: Fast run through Swiss Alps on the way to Stelvio pass. Getting up to 250 kmh
Aan Wilma haar tas zie ik dat zowel de Pagani als het Koningsei een RHD zijn. Dacht even dat je ze in spiegelbeeld gepost had. Als hij de 28ste stopt moet je ff vragen of hij toch niet nog een stukje wil rijden... da's leuker voor de beelden en het geluid. Misschien wil Wilma wel even passagieren dan...
Zag vandaag nog een oranje Gallardo door de witte straten van Den Haag rijden. Prettige kerst allemaal! Mijn kerst eindigde helaas met een tragisch incident: ik heb de sneeuwman doodgereden.... Zag hem niet overlopen toen ik achteruit reed. Volgend jaar geen sneeuwman meer.... Ik ben weg! (vamos a ....) Robin Image Unavailable, Please Login
Ik ben in de eerste plaats een groot liefhebber van Ferrari... Michael Schumacher heeft z'n stempel gezet op een prachtig hoofdstuk in de geschiedenis van Ferrari... maar zal in 2010 dus in de foute wagen zitten... Alonso daarentegen heb ik altijd al een blaaskaak gevonden... maar die kerel zit in 2010 wel in de juiste wagen... Mijn hoop en waardering gaat dus alweer uit naar Felipe Massa!!! Het zal hoe dan ook nog eens een boeiend seizoen worden en dat mag ook wel! Want in 2009 was ik, net zoals vele anderen, m'n geloof in de F1 wat verloren, ik bleef er niet meer voor thuis... daar komt dus weer verandering in. 2010 heeft alles in zich om een spannend seizoen te worden... In dat opzet is Bernie Ecclestone de grootste winnaar...
Henk... eigenlijk ben je best wel een raar mannetje Fijne dagen allemaal! SLOPEN DIE KALKOENEN!!! Bob
Niet voor mensen met een slecht hart, F40 (race) crash, die is aardig afgeschreven http://www.youtube.com/watch?v=FYeUcEzr1Tg&feature=player_embedded
Zeg Ruud/michel, Spot van de dag Ford focus RS na mijn post met Pagani (1e van de laaste vijf) EN 2 ! stuks Koenigg's naast elkaar ?! Dat AG.com wordt wel een beetje slap vinden jullie niet?! Ik doe mijn best, ga voor dag en dauw op het vliegtuig om daarna 14 jawel 14! uur op een stoeltje zitten voor 3 foto's en dan een Ford als spot van de dag?! Tsssssssss Ga maar wat anders doen, jacuzzi zitten ofzo met bubbels tijdens zons ondergang op het prive deck, toch Marc....
Fred, Wees blij dat we je niet gebanned hebben! Je bent tenslotte een dealer spotter en dat mag niet fijne vakantie. Het is vast heel vervelend om er zo warmpjes bij te zitten daar!
Vertel mij wat......we zitten hier met z'n allen met spanning af te wachten wanneer "ze" de jacuzzie uitstapt....have a nice time!!!
Dit staat symbool voor racen. Het is het gewoon niet waard om zo je auto kapot te rijden, toch? Beter laat dan nooit..
Tja, het is zonde van de auto, maar als het autoracen niet 'uitgevonden' was, hadden wij ook een hele andere hobby moeten zoeken, want dan waren de bolides met het steigerende paardje 100% zeker nooit gebouwd geweest... Blijft natuurlijk zonde van zo'n prachtige F40, maar buiten de schade blijft het natuurlijk wel een waanzinnig gezicht om 2 van die F40's op het scherpst van de snede te zien strijden. En als ik het goed zag moet het Hans ook wel goed doen dat een Dinootje een F40 voorgaat
Hans/Michiel, wat zeggen jullie weerkaarten voor de route naar de ardennen vanmiddag? En dan in normaal nederlands graag
Voor iedereen hier op de chat, hele fijne Kerstdagen gewenst en natuurlijk veel mooie en veilige kilometers in 2010! Heidi, René en kids.