Ik kan die van vorig jaar niet evenaren Ruud En ik denk dat het ook niet leuk meer is een paar dagen voor ons filmavondje zaterdag a.s. Ik kom er bijna niet doorheen, ik heb zoveel uren beeldmateriaal. En dan sept ook nog er bij.
@ Hans leuke site, en veel mooie foto's zie ik En voor wat betreft die replica 328, ik denk dat ik maar eens moet bieden, die stoelen echt prachtig met dat logo! En wat te denken van dat custom dashborad, als je dergelijke maatwerk bij Ferrari besteld ben je echt veel geld kwijt, dus dit is echt een koopje!
Met recht een fotosite Hans!! Leuk. Takke herrie, kon het niet afkijken vanwege de verschrikkelijke achtergrond"muziek" Ik kan niet wachten tot 2 januari..
Haha, ja. Ik had die pagina al heel lang op www.jodel.com/dino staan trouwens hoor. Vandaar ook nog het hoge Ivonne gehalte. Misschien zo langzamerhand wel gepast om daar een beetje in te snoeien.. Hoewel... ze was er bij, dus waarom ook niet gewoon laten staan? Hoe dan ook, het plan is om nog een hele bups meer fotoalbi erin te kwakken. Zit ook nog een blog functie op, misschien dat we die dit jaar ook maar eens lekker moeten gaan vullen met onze ritjes...
Net de DVD La Passione gezien van Chris Rea...Wel geen Oscar waard maar de sfeer en de autos zijn goed. Greetz Frans http://www.youtube.com/watch?v=U3q_EqowJMQ
Wat een koekwous. Lijkt wel of hij daar zijn beroep van gemaakt heeft. Ook deze vond ik wel leuk: http://www.youtube.com/watch?v=S4ZO2FD4pNA Gr. Martin
Heftige aflevering van TopGear net gezien. Als je die afgronden zag waar ze langs reden.... nooit van m'n leven!!! Het lijkt alsof de afleveringen steeds uitdagender moeten zijn om zichzelf te overtreffen. Tot bijna aan het gevaarlijke toe... Maar wel mooi om te zien.
Hmmm, jammer dat ik op digitenne geen BBC2 meer kan ontvangen, morgen is hij vast wel online te vinden.
Nou! Aan de andere kant: je ziet niet hoe groot de crew is die met ze mee reist. En als Hammond tijd heeft om zijn baardje te trimmen... Wel genieten om te zien. Aanrader! Gr. Martin
idd waardeloos van die digitenne, daarom ben ik er nooit aan begonnen, heb nu upc digital, bevalt prima.
@Bram, ben vanmiddag op de automarkt hier in Dubai geweest, heel bijzonder met al die exclusieve karretjes, je kan je eigen niet voorstellen een Enzo bij ons op de markt in Utrecht. Stond ook een 599XX bij de Ferrari-dealer en een gele enzo verder bij een lokale handelaar, het is net sprookjesland hier. Moet ik voor jouw ook een paar zijde persjes meebrengen als matten voor de 348, ga ze wel kopen voor de Daytona. Je Gab, PS. Boek jij strooper even van de week, we hebben nl wat te vieren.
Voor alle digitennerzzz.... hup effe snel upc laten aansluiten, want vanavond om 20.45 uur komt de herhaling op BB2 van de uitzending van gisteren. En trust me.. het is de moeite waard.
Dat sla ik niet af Ruud. TOP! Dank. Woon (helaas of gelukkig ) in het buitengebied. Ben al blij dat er een gasleiding ligt. Maar kabel......... Ps. Ik heb ECHT ZO'N ZIN om ff een rondje met de F te doen!!!!! Wil weten hoe de nieuwe uitlaat klinkt!!!!! Misschien morgen........