I know the feeling. Ik heb me ZOOOOOO moeten inhouden vandaag niet te gaan rijden. Had eigenlijk een afspraak staan bij Alex voor nieuwe bougies voor de 575. Maar heb die dus afgezegd. Tot vanochtend zwaar zitten dubben of ik niet toch even op en neer zou rijden. Toch maar niet gedaan. Nu met een nieuwe uitlaat zitten en die niet kunnen testen moet helemaal een crime zijn.
Koop maar wat je wil gab. Dat gaan we toch niet in de stroper vieren? Kunnen we beter naar dat ding bij marc daar in de buurt.
Alhoewel ik vandaag dus geen meter heb gereden, heb ik me wel meesterlijk vermaakt. De achterbumper van de 575 is ooit overgespoten. Hierbij had het onderste deel van de bumper zwart gespoten moeten worden, wat dus niet gedaan was/is. Dat heb ik vandaag dus mooi even aangepakt. Ik was zo in m'n sas dat ik besloot ook het onderste gedeelte van de skirts een verse lik verf te geven. De linkerkant is klaar, de rechterkant doe ik morgen of later deze week. Ik twijfel nog of ik dan ook maar meteen de voorkant zal doen. We zullen zien. Maar het is wel helemaal perfect gelukt! Ik had effe snel wat fotos met m'n mobiel gemaakt. Niet echt je van het qua kwaliteit, maar jullie kunnen het in ieder geval zien. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
599XX?? te koop? telefoon weer stuk heren?? Het lijkt nog steeds blauw Franc...of zie ik dat verkeerd?
Klopt. Had de foto genomen voordat ik het gespoten had. Maar ziet er echt helemaal perfect uit. Is zelfs speciale lak voor om de onderkant van de bumper te spuiten.
Nee, geen enkele vraag is een domme vraag. Ja, met een spuitbus gedaan. Maar dat is voor zo'n werkje echt niet minder kwaliteit spuitwerk dan indien gedaan door een spuiterij hoor. Zoals gezegd; speciaal voor onderzijde van bumpers. Mooi, ietwat mat zwart. Ik ben er helemaal mee in m'n nopjes. Morgen dus de rechterzijkant en wellicht dat ik de voorkant dan ook maar meteen doe.
Het lijkt wel een laboratorium Franc! Ben je er zeker van dat je alles goed hebt afgeplakt? Gr. Martin
Helaas geen camera bij dus geen foto's, wel een paar vorige week bij de dubai motorshow. 599XX was de prototype nog steeds dus nog van de fabriek en not for sale. Bram werkt op het moment , is vaak niet te storen. @Bram, ik heb je platinum card van de Emirates Bank opgehaald, ze vroegen wel of je het deze keer wat rustige aan wou doen, hebben namelijk hier ook crisis.
Franc, Ik moet bekennen dat ik net voor PP3 ook met de spuitbus voor de voorkant aan de gang ben geweest. Maar jij? De man van de nagenoeg perfecte 308 laten overblazen in 27 delen voor een vermogen, nu in de weer met een spuitbus op zijn 575? Verklaar! gr., Gijs
Ha, mooi Franc, zo heb je toch nog plezier van je hobby! Ik wilde ook graag weer rijden vandaag maar die pekel, ik vind het toch niks. Nog 1 week volhouden en dan zit ik weer 2 maanden in Afrika, dus dan hoeft het ook even niet meer. En dan is het alweer bijna rijseizoen.... Onno
Denk een feestje aan het vieren met uolanthe en wesley http://www.nu.nl/achterklap/2152255/wesley-vraagt-yolanthe-huwelijk.html
Hahaha, ja, als je het zo zegt, kan ik me er iets bij voorstellen. Maar zonder mezelf al teveel op de schouder te kloppen, durf ik echt wel te stellen dat wat ik nu gedaan heb, echt niet onderdoet voor het werk dat hiervoor bij een bedrijf gedaan zou worden. Ook al is het met een spuitbus gedaan.
Franc, ik wou dat ik zo'n garage als jij had. Weet je wat ik dan ging doen? De hele onderkant van mijn 360 poetsen Verweerde boutjes vervangen etc. Kijk je uit met die nevel? Anders hoest je zo volgende week.
Henk, volgens mij moet Franc een beetje beneveld zijn tijdens de kerstdagen, anders had hij dit nooit zelf gedaan... Hij heeft zijn 575 op deze koude kerstdagen gewoon in krantenpapier ingepakt. Ik denk dat we zeer binnenkort maar eens een hartig woordje met dit heerschap moeten spreken.
Henk, be my guest jongen. Kom een keer hier. Doen we het samen. En ja hoor, die nevel heb ik niet ingeademd.