Lekker bezig geweest Franc !
Meneer spreekt een aardig woordje over de grens lees ik! Valt me alleen een beetje tegen dat de foto's ontbreken Tonnie... Gr. Martin
Die heb ik niet gezien , wel blijkbaar bij Atlantis samen met Mark van Bommel de leap of death afgegaan (glijbaan door de haaien) ook zijn schoonvader van Marwijk gezien bij het zwemmen met de dolfijntjes.
Martin , ik heb mijn macbook en iphone bij dus die foto's kan ik plaatsen, maar van mijn andere camera niet , en bij de handelaren en dealers neem ik geen fotocamera mee naar toe, wil daar namelijk iets kopen en niet fotograferen, komt denk ik niet over. Maar als jij een mooie foto wil zien bij deze. Image Unavailable, Please Login
Hoor je zo'n perfecte italiaanse bolide met een heeeeeeeel klein zoefje voorbijrijden .... Ik moet er niet aan denken!!
Cor, je wordt weer op je wenken bediend http://www.nu.nl/economie/2152456/eu-wil-stille-autos-toch-geluid-maken.html Ciao, E.
Tsjongejongejonge, wat is het toch een stel geitenwollensokken daar in Brussel! (Of was het nou Straatsburg?) Kom, we verzinnen weer eens wat anders waar we regeltjes over kunnen verzinnen... Misschien moeten we de geluidloze spaarlamp ook maar eens gaan verbieden. Als het straks aan Brussel ligt mogen er alleen nog maar spaarlampen zijn die kerstliedjes zingen of zo... pffff
Of het wordt verplicht om iemand met een rode vlag vooruit te laten lopen. De meeste hybride rijders gaan toch niet harder dan 20 km/u. Overigens heeft Lotus al jaren geleden een systeem ontwikkeld, waarbij antigeluid wordt geproduceerd, zodat men de motor niet meer hoorde lopen. Vervolgens hadden ze voor de grap een Opel Corsa met dit systeem uitgerust plus een aantal speakers IN de auto, die het geluid van een Porsche 956 produceerden, gekoppeld aan schakelmomenten en toerental. Fantastisch!
Nou! Die zullen schrikken! Wat veel kwalijker is in mijn ogen is daar de naam 'GTO' voor te gebruiken. Maar eerst maar eens zien wat er nou daadwerkelijk van onder het doek komt en hoe we 'het' gaan noemen... Gr. Martin
Voor Ferrari ligt er natuurlijk de uitdaging om mee te gaan met haar tijd en toch te blijven voorzien in performance en alles wat daarbij hoort. Niks mis mee dat Ferrari die uitdaging aangaat.
Aangezien we toch allemaal met de popcorn op de schoot en de speakers op standje 10 op ons opperhoofd zitten te wachten, even snel een paar ruwe PP3 beelden achter elkaar geplakt om alvast in de stemming te komen http://www.youtube.com/watch?v=L3YaSnUlJJk
Lekker geraced net met de 458 Italia. Rijdt best lekker in de game, ben benieuwd hoe die in het echt is Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login