Hoppa, Spa Italia staat er bij !
Ja, dat was leuk. Maar het momentje in "de tunnel" toen we met 160 gingen glijden op dat iets-vochtige gedeelte was een echt momentje
Dat was ook wat he Bram. Gewoon een paar stappen opzij in de 4 toen in De tunnel. Maar dit met Martin was ook in die tunnel maar op de terugweg, in de bocht. We kwamen te hard op die bocht af dus hij ging achter iets liften, echt je hoort in de film de banden piepen met 180.
Een paar toppers van de Dubai Motorshow Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Grappig, bij die laatste was het eerste wat ik dacht: goh, het lijkt wel een M1. Missie geslaagd dus!!
Zondag a.s. te gast bij Frans Verschuur op CPZ. Camera gaat natuurlijk mee. Pieter zal ook nog even komen bij de Bleekemolentjes. Komt helemaal goed. http://www.cpz.nl/nieuws/2009/wek-nieuwjaarsrace2010-pr/index.xml @Vu, Pterps, Hebben jullie nog tips voor het maken van foto's in het donker of zal het blijven bij een lucky shot?
@Joost, statief mee, ISO niet te hoog en flitser uit. Beetje uitvogelen welke sluitertijd goed werkt bij de betreffende foto.
Thnx Peter, En iedereen verder een daverend en gezond goed 2010 toegewenst. De 3 Ltr fles bubbels staat te wachten. Nog 9 1/2 uur ....
Joost, als je je vraag stelt voor het maken van actiefoto's tijdens de nieuwjaarsrace, dan zou ik het statief thuis laten en lekker meetrekken Ik moet het ook weer een beetje gaan uitvogelen dan... ben benieuwd hoe het gaat worden. Lijkt me leuk als het nog even gaat sneeuwen, zodat de achtergrond een beetje wit wordt, hebben we ook weer wat meer licht
Net ffies Jeffrey's nieuwe brulpijp aan mogen horen. WOW!! Wat klinkt dat ding lekker zeg! De combinatie van Onno's 550 tubi en Fred's 328 tubi. Aardverschuiving onderin die dan nog een vreselijk door brèrt bovenin. En dezelfde broppopopppop als Fred bij gas loslaten. Helemaal goed!! Jef, gefeliciteerd!!!!