VIDEO!!! ;)
Fijne jaarwisseling iedereen! Als ik die 30 miljoen win gaan we zaterdag ofzo iets leuks doen Gr. Martin
Kom ik bij Mhuis en wie is mij weer voor?????????? Edit: ik had dit beter in het 458 draadje kunnen plaatsen...sorry Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
HOHO, daar hou ik al rekening mee dat ze naar Tilburg komen die miljoenen, ben vanmiddag al bij de Toyotadealer geweest om naar een nieuwe yaris voor mijn gappie te gaan kijken want als de Jackpot hier valt koop ik een nieuwe voor mijn Gap. Laat ik even behandelen door deze dames en dan rijdt mijn vriend blinkend rond. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Helaas sorry. Kon het niet weerstaan om toch even een stukje te rijden. Hans, THANKS voor de fly-by´s. (2 was eigenlijk te weinig. )De grijs staat vast in mijn gezicht!! Wat een WAANZINNIG geluid komt er uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt te bizarvoor woorden!!!!! Met deze wetenshap alleen al kan 2010 niet meer stuk!!! Iedereen een hele gezellige avond en de allerbeste wensen voor 2010!!! Jeffrey
Iedereen een gezond en goed 2010. Vu heeft een mooie foto gemaakt die ik jullie niet wil onthouden, bedankt Vu. Image Unavailable, Please Login
Als iemand nog de jackpot wint vanavond http://www.autogespot.com/nl/item/6144/voor-wie-de-jackpot-wint-prijslijst-ferrari-458-italia.html Alvast een gelukkig nieuwjaar!
De tijd gaat hard. Deze week kreeg ik al weer 3 jaar geleden mijn F360 modena. Maar ik geniet er nog elke dag van als ik in de garage kijk. Veel rijplezier voor 2010 mannen! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Gelukkig nieuw jaar! Ben ik de eerste die alweer wakker is?? @SoCCie: bedankt voor de foto, zou je mij het orgineel nog toe willen sturen? Was gezellig bij M.huis, mooie afsluiter voor het jaar. Grappig om te zien dat de auto gewoon in de sneeuw werd getest door de monteurs
Kennelijk wel. Nog bedankt voor je SMSje, de uitslag was niet echt verrassend natuurlijk... Dat je de 458 leuk zou vinden had ik wel verwacht... Onno