Je kan net als bij msn je eigen contactlijst maken. Klik 1x op de user en er verschijnd een tabje. Daar staat ergens "add X to your contacts" en voila je hebt de betreffende user in je contactlijst.
Zoveel mensen? Zit ik daar ook bij? Uhhh, sorry Peter, is al weer van de kaart af. Heb 'm per abuis niet op de PC opgeslagen...... Ik kan niet inloggen tot dusver, dus ik weet het nog niet met de staats. Maar ik ben blij dat je niks hebt gewonnen...
Hier is de gelukkige winnaar! Heb 33% rendement gemaakt in één dag...doe dat maar eens na!! Helaas is de winkel vandaag gesloten, dus moet ik nog een dag wachten voor ik die 4 tientjes stuk kan gaan slaan Ciao, E.
Iedereen de beste wensen voor het jaar 2010. Het zonnetje schijnt hier en met 3 graden nog best aangenaam.
De beste wensen voor 2010 dames en heren. Voor wie ze heeft: geniet ervan en hou ze heel en voor wie ze nog niet heeft: misschien wordt 2010 HET jaar!
Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Gister nog naar Kroymans en Hessing geweest. De 458 even bekeken en erin gezeten. Ik vind het toch wel een erg mooie auto!
Pas achter gereden bij Stuttgart, had niet gelijk in de gaten wat het was , de achterkant lijkt meer op een Viper, dan op een Mercedes. Op de foto genomen in Dubai komt de kont mooier over dan toen in Stuttgart. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Cool! Hij rijdt over "Hollywood's sectret racetrack" - Mulholland drive, en daarna Laurel Canyon afdalend. Raad eens waar ik dit voorjaar de Z8 een paar keer serieus uitgelaten heb??? Precies dit stukje asfalt. Lekker motorgeluidje trouwens... Edit: Maar ik ben wel heeeel benieuwd hoe vroeg in de morgen dit was? Sunset blvd helemaal compleet leeg????
Een sprong van circa 90 meter met een auto?? Zo gek als een deur, Travis Pastrana: http://www.youtube.com/watch?v=L5N7R9Wbe_E&feature=player_embedded