Ik denk een zeer goed uitgerekende stunt. Hij zit ook heel anders in de auto, verder achterover volgens mij. Wel gaaf om te zien!!!
Was overigens wel een heel kort uitloop strookje Wat beelden van de generale, die niet helemaal goed verliep: http://www.youtube.com/watch?v=_0Ow76rUGHc
@Pterps: Moet je maar eens naar Nitro Circus kijken op MTV, he-le-maal leip die mannen + één dame, m'n helden Trycicly bek-flip....euhm backflip http://www.youtube.com/watch?v=4UaE_LWDDWk
Denk ik niet dat ik er opgewonden van raak. Geef mij maar goudkleurig goud. De auto vind ik overigens ook niets. Waarom is elke Mercedes anders maar toch hetzelfde? Het lijken wel Astons (sorry Joost, maar designavonturiers kun je ze niet noemen in Gaydon)... Gelukkig varieren ze DAAR echter wel op een mooi i.p.v. lelijk thema. Onno
het idee is leuk, alleen er blijft toch maar één vleugeldeur. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier hebben ze tenminste niet vergeten dat er ook een achterkant aan de auto zit. Dat zijn ze m.i. bij de SLS een beetje vergeten. Misschien schrokken ze zelf ook een beetje toen het plakband eraf ging . Nu heb ik hem nog niet IRL gezien, dus mijn mening is gebaseerd op foto's. De kont van de originele ziet er overigens op foto's ook lekker uit
Het sneeuwt heerlijk, dan kan ik zo de 308 testen met eeen beetje driften in de sneeuw. Image Unavailable, Please Login
He, nu zie ik die vertikale streep in de stoelen zitten. Die komt dus terug in de 458...of was dat bij eerdere modellen ook mogelijk??
@ Tonnie: Hoe zit het eigenlijk met die Vetro die je naar het hoge noorden hebt verzonden voor een flinke metamorfose?
Volgens mij heeft zelfs bart daar geen antwoord op. Kan je het niet gewoon binnen doen met een emmertje water? Even afspuiten bij de Shell is geen optie, moet je weer door de pekel.
De eerste is niet omgebouwd want Kari vond het zonde van de auto. Die ik bij Maranello gekocht heb is , word wel gedaan, alleen ik weet niet hoever of wat. Deze stalen zal hoogstwaarschijnlijk ook die kant op gaan.
Ja, werkt super! Hier gaat de bezemwagen van de gemeente er overheen als ze zien dat er zoveel vuurwerk resten op de auto ligt.
He Gab, blijf effe lekker werken, we hebben het al veel te druk deze maand, Maastricht, Parijs en Maranello in Januari en dan niet te vergeten "je weet wel". Net positieve mail uit Dubai gehad, 2010 word ons jaar
Nou kom maar op Tonnie met je stoere verhalen. Wat gaat er gebeuren??? Bram, wordt lekker autoverkoper....jij verkoopt zelfs onzin...
Een van de geweldige dingen hier op het forum zijn toch wel die threads waarin mensen grote projecten stap voor stap laten zien, onderstaand een linkje naar een 348 project, op pagina 1 sta ik al helemaal verbaasd over de staat van de auto, vooral de hoeveelheid roest is schokkend. Zo te zien gaat het wel weer goed komen met deze auto, maar wat een werk! http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=99531
Dat dacht ik ook al te zien, het vreemde is dat je een paar pagina's daarvoor ook al ziet dat de auto gespoten wordt maar dan bij een ander bedrijf. Ik weet niet precies wat het verhaal is maar volgens mij was die eerste keer geen succes.