Fabrizio Violati, zover ik weet 's-werelds langste 250 GTO eigenaar (en dan bedoel ik niet zijn lichaamslengte!): http://www.maranellorosso.com/ Ik ben er jaren geleden eens geweest in het analoge tijdperk. Toen we aankwamen reed men net weg met de 330 P2, fantastisch! Nu wil ik de collectie ook graag digitaal gaan vastleggen.
Oeps ik kan me nog een weggetje herinneren van afgelopen jaar met een 308 en een Gallardo voor me (liepen iets uit) en bij mij stond de teller op 180 (waar 80 was toegestaan......) Niet lang daarna werden "de anderen" van de weg afgehaald. Pffffffffffffffffffff
Succes!! Is een heel vervelend museum om in te fotograferen. Veel spiegels, auto's dicht opelkaar en allemaal kettingen er omheen. Verder wel leuk om te zien. We zijn er een paar jaar geleden met een stel Fchatters geweest voordat we naar de F1 in Imola gingen.
Even snel rekenen en dan kom jij al gauw op 32 euro uit Fred.....allemachtig, wat een mazzel heb jij gehad...
Jij mag voortaan mijn belasting aanslagen doen Marc! Ik ga er (bijna) naar uitkijken dan. Ps Doen jij ook creatieve dingen met B.T.W. want die zijn ook altijd wel pittig
Zat vandaag in Amsterdam; met een 911 op die brede zomerbanden schiet ook voor geen meter op Thans toch nog redelijk wat leuks spul zijn rijden met dit slechte weer.. Image Unavailable, Please Login
Doe ik graag voor je Fred. Met BTW doe ik niets want die hoef ik niet verhalen en ook niet af te dragen. Zullen we een wedstrijdje doen bart wie het eerst het type van die P geraden heeft...ik begin....996 carrera s
Met Marc is het niet leuk spelen..........stimmt ganz genau Dit was een Millenium uitvoering, heel aparte exterieurkleur + interieurkleur, chrome wielen, erg fraai ! En een gewone S, Joost, daarom was het ook zo spannend op de weg.
Maar krijg je het dan ook als je een schuld(positie) hebt? Dan weet ik wat ik moet doen voor de volgende rit door Zwitserland!! Wat hebben wij een mazzel gehad!!
Ben nog even aan het meebieden geweest, maar toch maar laten lopen. Nieuwe orig. F430 velgen en GoodYear Run Flat's. Alleen die 19"banden kosten al EUR 1.112,00 bij Autobandenmarkt.nl. Aangezien er zeer binnenkort toch wat transport naar UK was Image Unavailable, Please Login
En ging je die dan ook weer zwart laten spuiten Henk? Heb trouwens je filmpjes van 2008 en 2009 nog eens een keer of tig zitten kijken. Echt goud!!
Moet ik onthouden, Peter! Wat is puur? Ik vind dat een beetje onzinnige discussie, aangezien iedereen die grenzen anders legt. Bijvoorbeeld, je zou de F-50 kunnen verkiezen boven de F-40 omdat die atmosferisch is. Kortom, laten we daar niet in verzanden. Wat ik echter mank vind gaan aan je argument voor de 599GTO is het vergelijken van de F-40 en 599GTO puur en alleen op wat ze presteren. De F-40 is een stuk geschiedenis op zich en zal altijd en immer mijlen boven een auto staan die op een GT gebaseerd is. De 599GTO zal iconische status niet te wachten staan, hoe goed hij ook zal blijken te zijn. Over 20 jaar wordt de F-40 naam nog altijd gefluisterd met bewondering, en de 599GTO? Maar als jij de 599GTO verkiest is daar natuurlijk niets mis mee. Zelf lijkt het me een geweldige auto voor trackdays. Maar word ik week in de knietjes? Nee. Het is een speeltje en over 5 jaar wil je de opvolger ervan en taal je niet naar die auto. Onno
Ik ben het helemaal met je eens Onno. Echt. Wat ik alleen wil duidelijk maken is dat voor iedereen dat anders is. Mij interesseert die geschiedenis niet. Daarom de 599 voor mij en na 5 jaar zou ik gewoon weer een nieuwere kopen.
let wel dat run flat, ke en keiharde banden zijn. Denk niet de juiste band op een ferrari maar dat zou jij beter weten indien je ze al gehad hebt.
Rick, alle nieuwe Ferrari's staan op run-flats, dus daar kunnen we niet meer omheen. Ik heb toen een paar weken de beschikking gehad over Dirk's F430 en daar zaten deze zelfde GY's om. Ik vind ze duidelijk minder dan de Bridgestone RE50 op mijn F360. Gewoon duidelijk te weinig grip. Denk dat het idd heel harde banden zijn. Maar als ik mijn best doe (zoals afgelopen jaar op Spa) dan waren mijn banden ook elke keer de beperking, gleed weg achter in de snelle bochten op hoge snelheid. Volgende keer toch de Pirelli's. Al jaren bij AMS als beste droogweerband getest in de div. brede zomerbandentesten.