Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 1974 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ten eerste was het geen discussie, ten tweede is ie niet onzinnig nu je 'm alsnog opstart en ten derde ontspoort jouw discussie in het tweede deel van je betoog volledig. Met dit soort opmerkingen jaag je mensen hier van het forum. Wellicht onbedoeld, maar iedereen moet hier precies kunnen zeggen wat ie wil zonder het gevoel te krijgen dat ie als "sukkel" wordt weggehoond.

We? Namens wie spreek je hier?

Het zal je maar gezegd worden. Robin zegt in alle eerlijkheid wat hij in zijn beleving zou kiezen en jij zegt dan dat dit een manco is. Een mix van hoogmoed, arrogantie en botheid, als je het mij vraagt!!

Marnix beschreef hier ooit zo mooi dat het alles te maken heeft met perceptie. Jij vind dat de F40 boven alle andere auto's staat. Wat bedoel je met "boven"? Beter? En moet Robin deze stelling in zijn vergelijk meenemen om te kiezen tussen een F40 en een GTO? Lijkt me niet. Trouwens, laat ie dat zelf maar bepalen, toch? Moet je mijn moeder eens vragen wat ze van een 250 SWB vindt en hoe belachelijk ze de prijs vindt....................heeft alles met perceptie te maken. Alleen absolute kenners draaien hun nek om voor jou 330.... de rest van Nederland vind het een mooi opgeknapte oldtimer.....dus vertel ze ook maar niet wat je er voor betaald hebt tegen dit volk....
    Ik zou wel 3 ton willen betalen ( als ik die heb ) voor zo'n F40, maar mijn moeder vind het een ordinaire winkelwagen met die achterlijke spoiler aan de achterkant.

Tikkie voorbarig, vind je niet?

Kijk, dit is beter. Nu ga je met open mind een discussie aan. Dat is al een stuk vriendelijker.

Mijn antwoord op je vraag: " het interesseert mij he-le-maal niks". Mocht Ferrari er idd voor kiezen om er een GTO badge op te plakken dan hebben ze wel wat waar te maken...

Wat beoog je trouwens met deze vraag? Of is het alleen maar een gedachtenwisseling zonder richting?

Dat laatste is echt om te lachen zo onzinnig. Een klap in het gezicht voor al die Ferrari bezitters hier met een auto van 5 jaar en ouder!!! Schaam je!

2. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    #49327 omd78, Jan 8, 2010
    Last edited: Jan 8, 2010
    Dat moest je even van het hart Marc? Opgelucht?

Geeft maar weer eens aan dat de één zijn smaak niet die van de ander is...

Gr. Martin

Een liefdevol weekend allemaal!

3. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Maak van je hart geen moordkuil, toch?

4. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Absoluut met je eens, moet kunnen je overpeinzingen aan het 'papier' toe te vertrouwen.

Eerst het probleem maar eens hebben :D

Gr. Martin

5. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Je hebt de ondertoon van mijn post totaal misgeslagen Marc. Ik voer helemaal geen kruistocht tegen Robin's mening en gezien zijn reactie hebben hij en ik helemaal geen probleem. Ik respecteer zijn mening the 599GTO te verkiezen en heb dat ook duidelijk gezegd.

Wat jou betreft, ik heb kennelijk een zere plek geraakt - mijn excuses daarvoor, en dat was totaal niet de intentie. Maar ik zou ook willen vragen mijn posts beter te lezen. Je legt me woorden in de mond die ik niet geuit heb (de F40 staat voor mij bijvoorbeeld helemaal niet boven alle auto's, ik zeg alleen dat ze meer iconische status hebben dan een special edition gebaseerd op een GT).

En - om nog even duidelijk te zijn: alles wat ik zei was MIJN mening, en daar zal ik mij nooit voor schamen. Heeft helemaal niets te maken met klappen in het gezicht, het is gewoon hoe ik over die auto denk. Andere mensen hebben niets met klassiekers, nou mag toch? En jij zou heel goed moeten weten dat ik een grote fan van moderne Ferrari's ben, inclusief de 599GTO.

Onno

6. pieter hol

pieter hol Formula Junior

May 10, 2007
    574
    olanda
    Full Name:
    pieter
    @ Joost,

Vanavond maar een paar plaatjes van AM's schieten dan. Kan de kwis verder gaan.
    Veel plezier in Eindhoven. Ik ga zondag naar Hilversum om de AM taxi te bewonderen.

7. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Pieter niet vergeten om de plaatsje van de AM online te gooien, daar zijn wij hier ook niet vies van ;)

8. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
  9. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Je hebt een pm.

10. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
  11. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Gezellig weekeind allemaal ;)

12. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    +1

13. djfrens

djfrens Formula 3

Jan 9, 2007
    2,141
    The Netherlands
    Kreeg vandaag 3 kaarten van Shell in de bus voor TopGear op vrijdag 21 jan in de Rai.
    Wie gaat er 21 jan?

14. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Zijn ze er volgend jaar weer?! ;) Ik ben er wel donderdag 21 januari!

15. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Is het leuk eigenlijk? Hoor wat wisselende reacties.

16. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    hangt er erg vanaf wie er zijn !

17. -Michel-

-Michel- Formula 3

Feb 20, 2007
    1,622
    Delft
    Full Name:
    Michel
    Ik ben er ook de 21ste :) Dus leuk wordt het zeker!!

18. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    #49343 pterps, Jan 8, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Afgelopen woensdag even met wat lampjes gespeeld in het Clubhuis van Marc. Binnenkort weer aan de slag met wat andere lampjes. Eea blijkt toch moeilijker dan gedacht :(

SoCCiebon bedankt voor het bedienen van de lichtknopjes :D
    Image Unavailable, Please Login

19. wr11265

wr11265 F1 Rookie

May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Ik hoorde dat er al plaatjes waren geschoten. Kom net terug. Hele hele mooie auto maar met mijn 1.92 mtr moet een been buiten blijven hangen haha.:)

Verder veel bekende gezien. De Rapide gaat morgen op transport naar Hilversum en maandag gaat hij weer naar Brussel. Staat wel een waanzinnige mooie DBS qua kleur die net binnen was gekomen. Een tweede handsje zogezegd. Over de afschrijving zullen wel maar niet hebben in dit geval. De man uit Zuid Frankrijk wilde er vanaf.

Gr. Joost

20. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    :D:D:D

21. Boink

Boink Formula 3

Jan 2, 2007
    2,428
    Delft
    Full Name:
    Ruud
    Dus ben je er ook of niet? :) kunnen we kijken of we wat illegaals kunnen fotograferen ;)

22. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    Ik dacht dat Wilma en jij me daarmee gingen helpen zondag, toch?? ;)

23. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,248
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Bedtijd Marc!

24. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    ik ben er zeker, maar wat bedoel je nou met illegaal fotograveren,dat mag toch helemaal niet !~!

25. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,003
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter

Werk je tegenwoordig ook op zaterdag? Wat een tijd man.

Share This Page