Kijk naar jezelf, ik vind jou tijd ook niet van de hele erge late Zo nu eerst een.......koppie koffie
Jaja. Ik ben veel te lang blijven hangen in het draadje met Ferrari's en "pretty girls"....man wat een banden!!
Over koplampen gesproken.... En racestreep... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En hoewel ik open rijden helemaal te gek vind, gaan we dit toch maar niet doen... Image Unavailable, Please Login
Nee, precies! En als ik goed kijk dan is dit spul gewoon afneembaar. Kijk maar eens naar het draadje dat naar een connector in de grille loopt. Op zich wel een aardig projectje voor de mijne denk ik. Van carbon of zo een pod maken met een bups lampjes erin. Op de een of andere manier slim aan de bumper vast te maken en hopsa, rijden maar! hmmmm... zetten we even in de week.... Ik voel een polletje of twee aankomen. Ook nog eentje over de streep. Hoewel Henkie daar dan wel weer mee zal gaan lopen kloten
ja, de poll moeten we nu wat anders aanpakken, hahaha...iedereen die stemt moet ook een reactie via een post achterlaten, anders telt ie niet. Ja, die kan Henk dan ook weer weg halen, maar dat gaat teveel opvallen. Maar die pod op die maagdelijke lak vastzetten zou me wel aan het hart gaan trouwens.. Is die streep een originele?
Banden, bumpers, spiegels, altijd wat leuks te zien Beter van niet Hans, kan Alun weer opnieuw beginnen! Het nut van die lampenbak ontgaat me even (tenzij je nachtblind bent of deelneems aan nachtrally's), en die streep vind ik leee-lijk op een Dino. Niet doen Hans! Gr. Martin
De eerste reactie op de poll is binnen De herkomst van de lampen lijkt me duidelijk... En het neusje is toch al zo hetzelfde.... Image Unavailable, Please Login
Zooooo... weer wat lopen klooien met notepad. M'n Dino paginaatje is weer wat geüpdate. Henkie's filmpjes erin. Fred's Stelvioooooo erin. M'n eigen filmpjes erin. Wordt steeds leukerder.... www.308gt4.nl
Nice Hanzie! Ik krijg alleen een lamme vinger van het scrollen Is het niet beter om aparte pagina's te maken ?
Ik heb hem net in ieder geval al ondersteboven gezet: nieuw bovenaan. Opdelen in pagina's is ook een aardig idee. Maar dan begint het meteen weer zo uit de hand te lopen. Het idee was gewoon 1 paginaatje waar ik wat fotootjes neer kon zetten. one.com heeft ook een blog functionaliteit erin zitten. Misschien moest ik daar maar eens wat mee gaan doen.... Leuk voor onze ritjes...
Zijn die dagen vol sneeuw (hier nog niets gevallen ) toch nog ergens goed voor Nog wat tunnel terror uit Italie!! http://www.youtube.com/watch?v=3zsAy6ZSIZM http://www.youtube.com/watch?v=6ZJRQSYWE1s
JAWEL !! Vandaag in België heb ik de oplossing gezien; warm water hogedruk + opritverwarming Op de foto zie je het niet zo heel goed, maar het leek net een Turks stoombad toen ik klaar was.........volgende keer neem ik mijn zwembroek mee naar daar Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Je zult hem toch droog moeten rijden of direct in een verwarmde garage. Maar dan duurt het nog weken voor alle waterrestjes tussen de rubbers opgedroogt zijn.