Voor de liefhebber, F40 met schuifraampjes en zeer weinig KMers Weet ik er nog wel 1 te koop. Origineel NL auto.
Kijk nog eens goed Bob. Is het geen bordje van de Galleria Ferrari waarop staat 'non toccare'? Gr. Martin
Helemaal goed Tonnie, ik kom er aan!! Ja, hoe was het ook alweer? Je hebt een versie met cat. en met actieve vering. Deze deuren vind ik niet mooi. Je hebt ook dichte, als ik me niet vergis. Maar bij welke versie hoorde die ook alweer.. Is dat een voordeel, weinig km's, Tom?
Valt me erg van je tegen... dat je je PhotoShop skills aanwent om je gelijk te krijgen Maar ik ben het wél met Franc eens... Nog meer plaatjes? Overtuig me maar...
Dr was toch eind jaren tachtig iets mis met de kentekenvoorziening? Nieuwe auto´s kregen toen een tijdelijke plaat, zoals deze witte. Mn oom had ook zoiets. Toen hij de definitieve platen kreeg, mocht ik zon witte hebben (toen verzamelde ik om een of andere reden nog nummerplaten).
he ouwe commissionair van me. Bedankt, de client vandaag langs geweest, had jouw post gezien haakte voor het moment nog even af, wou eerst nog de F40 protection zien. Spik & span
Jammer dat die circustent in Tilburg staat, anders had je nog wat rondjes kunnen driften op de sneeuw met die F40