Ik weet niet of het een herhaling is... WHEELER DEALERS 22.00 Discovery Ferrari 308 GT4 - Part 1 & 2 Mike Brewer en Edd China kopen en restaureren klassieke auto's en proberen ze vervolgens met winst te verkopen. In deze aflevering restaureren ze de klassieke Ferrari 308 Gt4.
Best of Top Gear is gewoon een herhaling van alle momenten van 2009. Een beetje Top Gear liefhebber heeft dat natuurlijk allemaal al gezien .
Wat je beter kunt kijken lijkt mij .......Italy trip 2009 part I + II met een stel waarmee je dat beleefd hebt Als klap op de vuurpijl heeft onze regisseur een exemplaar achtergelaten @ marc, Ja Ja Marc, alweer gaat die fred er met een "vroeg" exemplaar (Bob was ook al zo vriendelijk, weet je nog ) er van door, Jummy Zo nu eerst nog een keertje kijken hoe dat nou zit met die parkeer vergunningen in Italie Sorry Mirella
Kroymans bezoek, Ik zal beginnen met de F-side. Helaas was die niet open. Men zegt doodgewoon: die zijn maandag t/m zaterdag open. Ok.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Rapide Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#3 en nog wat andere Theehuizen De DBS was parelmoer wit en nog een laatste van de rapide. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
http://www.ferrarichat.com/forum/attachment.php?attachmentid=1070279&stc=1&d=1263161454 Joost, wat kijk je serieus.......geen leuke dames in de buurt?? En ook twee handjes aan het stuur, netjes hoor! Maarre, hij is toch wel mooi hè? Ciao, E.
ik weet niet of ik hier nog iemand mee kan blij maken!? ik kwam ze tegen in mijn mailbox. Greetings Walter Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
1. Geen leuke dames in de buurt! 2. Goed hè! 3. Zeker is hij mooi maar achterin is hij toch niet erg groot! (Pieter: 5km ok maar niet naar Parijs rijden a.u.b.) Verder is alles achterin te regelen, airco, entertainment, stoelinstellingen etc. en is zeer mooi weggewekt in de middeconsole (die dan weer erg breed is). Wel vindt ik dat de achterkant wat meer omhoog staat t.o.v. de DBSen DB9. Van binnen (voorin) heeft hij iets meer ruimte vanwege de 6 cm hogere daklijn en die ruimte vindt je (netto) binnenin terug. Blijft een zeer mooie auto al met al. Zucht!
Dank voor de foto's Joost! De velg van de 599 viel me op. Is toch gewoon een 599 HGTE velg met een grijs F-logo erop? Die klassieker trok verder mijn aandacht. Gr. Vu Image Unavailable, Please Login
Vanmiddag ben ik bij Lueg Sportivo (Ferrari dealer) in Dortmund langs geweest. Ze hadden oa een rode 599 staan met matgrijze challenge velgen, dat was ook wel een mooie combinatie!
Uh, ja, ik heb van veteraan Oscar begrepen dat de uitslag 31 jan 's avonds om 12 uur bekend wordt gemaakt op de site van de MM. Dus ik denk dat dit dit dus ook voor de Tribute geldt.