Kreeg net bericht van onze verzamelaar.....(sorry Marc, staat eerder online dan jij thuis bent ) BartCCC mag na dagen poetsen en filmen eindelijk naar huis: Image Unavailable, Please Login
Ik hang net op met Marc, zit inderdaad nog in het clubhuis. Afgelopen woensdag ben ik twee keer bij Bart wezen kijken, wat een werk en oh oh wat wordt dat mooi! Het carbon van de 16M (motor) zag er echt weer goed uit, als een spiegel!
Het is ook niet te geloven........ik ben idd net thuis!!!! Krijg nou wat... Oh, en Bart gaat pas morgen middag naar huis....tis nog niet af...
We krijgen toch wel (een klein gedeelte) te zien van je film he Bart? Ben heel benieuwd hoe jij de "Fluffy Duffy" of "naakte tuin%$$^" ter hand hebt gehad, pure p o r n o
Marc, Bart, kunnen jullie wat doen aan die hinderlijke spiegeling van de lampen in de lak van beide auto's? Gr. Martin
Is heel makkelijk Martin. Probleem is dat je dan geen hand voor ogen meer ziet en met een beetje pech dusdanig hard struikelt dat er morgenochtend in het dagligt een flinke deuk zichtbaar wordt...
Voor de gemiddelde deuk heb je een aardig busje Meguirs nodig!!! Misschien de lichten toch maar aanlaten....
@Frans, Van harte gefeliciteerd. Aan je T-shirt te zien was de tijd "aardig" voor je. Geen buikje etc.
Nog Ferrari Goodies gescoord? of was een ticket tribute al wel genoeg? Van Harte, maak er een feest van en als er wat lekkers rondloopt zien we dat graag op de "Dirk draad". Eerst is Hans nog de "klos" en ik ben daarna (helaas) ook dertiger af....
Dit is nog eens detailing, afgelopen maandag begonnen en vanmorgen om half 12 hing Bart nog met een arm diep in het binnenste van een diffuser om die weer spik en span te krijgen!! Die gozer weet van geen ophouden! 1 fototje, helaas had ik niet zoveel tijd voor de foto's aangezien ik een scherp oog op Lieke moest houden Moet er niet aan denken dat ze even een kras over 1 van de auto's zou trekken.... Image Unavailable, Please Login
Ik had al van de week al een real live gezien. Echter, je was toen nog bezig. Maar prachtig resultaat Bart!