Bedankt garage Monza geweldig de 458. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het is een sterke editie, de Interclassics van dit jaar; 100 jaar Alfa Romeo. Er staan een uitgebreide reeks van jaren 50 tot modern. Indrukwekkend te zien hoeveel modellen Alfa produceerde. Er bestaan volgens mij nauwelijks merken (of eigenlijk geen enkele denk ik) die zon uitgebreide reeks interessante modellen op de markt bracht. Daarnaast is er in een aparte hal een nog veel imposantere collectie van de meest exclusieve voor-oorlogse Alfas te zien. Echt om van te kwijlen. Verder ook enkele mooie Ferrari's te zien. Echt de moeite waard hier een dagje naar toe te gaan.
Je vergeet een karretje, jouw oude liefde, heeft uiteindelijk een nieuw baasje gevonden in Duitsland.
Moet je er wel een blauw zwaailichtje op zetten. Henkie heeft er nog wel een....de grappenmaker.... Jolanda: Alles goed?? Lang geleden zeg!
... en de voorpret die we gehad hebben, was al hilarisch. @MichelL heb jij Ruud zijn paspoort gezien? Zit volgens mij in jouw tasje
@Ruud, Michel: Jullie zeggen ook niks he? http://rss.autogespot.com/nl/item/6316/opvolger-lamborghini-murcielago-gespot-in-de-sneeuw.html
Marc ook niet.........zelfs op zijn vrije dag is hij nog bezig met tandenstokers en gaatjes vullen Tevens te maken gehad met wel erg plaatselijke sneeuwbuien zoals je kunt zien ! Het filmpje van de 16M gooi ik zeker online, net als wat foto's.....nu eerst party Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ziet er niet uit zo in het (ruime) sop! (Roel vind het wel wat, toch?) Maar ach je moet wat bedenken om dat ding te mogen starten en rijden (als is dit maar hooguit 20 mtr. Bravo
Is een splinternieuwe E34 M5 niks voor je? Heeft nog maar 69 km op de teller: http://www.carandclassic.co.uk/car/C131915/ Dat wordt niks met die croissants, volgens mij ben je nog in diepe slaap als Marc aan de deur belt