Nou, dit was 27 januari 2008... ik denk niet dat we het gaan redden volgende week. (wat eten in Heusden tijdens een ritje) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Denk het ook niet Henk, maar heb wel reuze zin in zon spontane actie......mag ook wel een weekje later hoor....
Afgelopen jaar hebben we echt te weinig met elkaar gereden Joop. Dat gaan we echt anders doen hoor! Het leven is te kort...
Voor diegenen die het wel gaan redden volgende week ... ik ben van plan om 31 januari (zondag) weer eens een aantal goeie kilomters op de gele te zetten ... hoor het wel als er meer gegadigde zijn. Ivonne
Hebben met dezelde helicopterclub gevlogen waarmee ik ook in de Dolomieten vlieg. Eind maart ga ik weer dus zal vragen aan Gabriel en Marco (Eigenaar/piloten) of er nog wat meer foto's zijn gemaakt. Je weet maar nooit.
En wat was de rondetijd?? Nog een link die misschien al ergens heeft gestaan. Ben zeer benieuwd. http://f1.gpupdate.net/nl/videos/schumacher-bereidt-zich-voor-in-gp2-auto_267/
Zonder namen te noemen hier maar ik meen hier een roermondse "tuinondernemer" in te herkennen. Weet dat hij een raceteam met platgeslagen kevers heeft en in een 996 rondrijdt, maar zijn collectie kende ik niet.
De CS van mijn broer is idd Rosso Corsa, de spider van mn vader Rosso Scuderia en ik? ik rijdt graag iets afwijkends........lol
Nee, net een huis gekocht met grote garage; da's óf een lege garage óf eentje met een Testarossa, dat laatste leek me plezieriger. Vandaar nu een grote beurt en hopenlijk 3 jaar geen omkijken meer naar.
Komt helemaal goed Henk, als jij niet alles plant op dagen dat ik godsonmogelijk weg kan...grijns. Heb de BB klaar staan en die moet hoognodig eens uit gelaten worden. Zag net een oproepje voor de 31e.......is da wa?