Italie valt helaas net buiten mijn werkgebied, anders....... Het was inderdaad een bende vroeger, en er stonden heel vaak prachtige Ferrari's op die wasplaats, heb er volgens mij nog eens een foto van een 430 gemaakt (was toen nog niet zo lang uit).
In die 10/15 jaar is er niet veel veranderd. Dit was in 2001: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Ik vond het zwaar tegenvallen..Ben blij dat ik mijn kaartjes heb gekregen.. Vond het geen Euri 60,00 waard.. 1 groot commercieel circus..zelfd voor het programmaboekje vroegen ze 10 Euri. De show zelf draaide voornamelijk om vuurwerk en rockmuziek. Te veel geluid ,te weinig auto-actie.. Frans
Er staat Supercars boven dit filmpje maaruuuuu moet dat geen Hypercars zijn? Enzo, Reventon, Egg's en Bugatti's bij de vleet allemaal 300+ cars..... Wat is die zwarte Gumball run 3000 wagen precies? Gumpert? rete snel! Jammer dat erg geen Ascari tussen zit, toch (beetje) nederlands trots
Kan je dat herkennen aan het feit dat deze auto 5 i.p.v. 4 koelsleuven heeft op het achterspatbord? Die testrijder rijdt inderdaad lekker weg, maar dat herkauwen op die kauwgom............dan is de verkering wel snel over hoor....
PP3 gemist dan?? De laatste twee waren erg duidelijk. De spiegels waren moeilijker te onderscheiden. Ze zijn wat dikker en iets anders geplaatst. Klopt dat?
Ik kan hem niet vinden Fred , maar dat kan ook zijn omdat ik in 2007 niet aan deze tocht heb meegedaan........ ik heb de tractorverhalen alleen maar van horen zeggen
Ja, ze lijken bij deze meer op die van een 348, in de hoek geplaatst van de zijruit. De productieversie heeft meer afgeronde spiegels, die op het portier zelf geplaatst zijn.
ben er vergeten bij te zetten dat ik dat gegorgel wel een keer achter mijn rug wilde horen... oftewel binnen in de auto. Gelukkig al zeer regelmatig een F40 mogen bewonderen en dat zal nooit vervelen, alleen helaas nog niet in mogen plaatsnemen...
Ik hoop wel dat ze het plastic weer van de motor afgehaald hebben na het wassen. Leuk om te zien die oude filmpjes!
Nog een F40 filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=IXVcCOlsols Let bij 2m59 even op het schildje op het linker voorscherm. Deze auto stond ook op de Motor Show in Essen. Gr. Martin
Zo ik heb me weer even uitgeleefd met Forza motorsport 3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Waren de 4-puntsgordels standaard bij een F40? heb nl ook wel eens alleen 3-punts gezien. Ik vind 4-punts veel beter bij de auto passen.
Mijn eerste 'encounter' met de F40. Bij Kroymans in Hilversum, vlak na een editie van Italia à Zandvoort en de befaamde televisie-uitzending van RTL Veronique: Image Unavailable, Please Login @ Marc: gewoon met driepuntsgordels. @ Joop: schuifraampjes!!! Gr. Martin