Ik dacht even noodweer in Cali, maar ik vind de omgeving niet passen (hoewel ik er nog nooit geweest ben)
Nee, dat niet, maar blijkbaar heeft de eigenaar er voor gekozen het linker Scuderia embleem te vervangen door het logo van de BRDC (British Racing Drivers Club). Ik zou denken het jaar van de uitzending (1989)? De voorruitsticker van Kroymans komt ook in de uitzending terug. Geen kentekens (omdat de auto's toen nog niet tenaamgesteld waren volgens mij) of chassisnummers helaas. Was de XR-35-PD de eerste geregistreerde F40? Gr. Martin
Bob, dat is die humor van Martin die wij niet waarderen....dus laat 'm maar lekker gaan. Hij bouwt hier zijn eigen lingo feestje... Oh, ik lees net dat het geen grapje is....sorry...
Overigens: als het op F40's aan komt ben ik bloedje serieus Marc... Vergis je niet. En humor. Tsja, wat is humor hè? Als jullie me zoeken hang ik in de lampen, arriverdecci! Gr. Martin
Eerste encounter met een F 40?........weet het nog als de dag van gister, ik reed op mn Yamaha FZR 1000, op de A 57 richting Nederland, ik zie een rood stipje in mn spiegel bij 250 km p/u, ik denk die zal ik ff een poepie laten ruiken, helemaal verkeerd dus, die gozer komt me voorbij of ik in de achteruit reed en mn Vance & Haines uitlaat klonk als een slaapliedje.............3 dagen later wist ik nog niet wat me overkomen was.
Joop, ik heb mijn verhaal ook al diverse keren verteld. Ik was in 1992 met mijn Honda Fireblade klaverblad Deil een paar keer aan het pakken. Reed ik net op de secundaire strook naast de A2 hoor ik een straaljager achter mij. De FZ-BH-77. Ik vergeet het nooit meer. Ik er achter aan en ik kon er niet voorbijkomen tot Den Bosch. Keer op keer tot redline. Praat ik over sprintjes van 120 naar 250. En een pluim dat er elke keer bij het schakelen uit die brievenbus van hem kwam.. wow. Ik heb toen het kenteken na laten trekken bij de buurman-politieman en stond toen op naam van Kroymans Handelsmaatschappij.
Zo net naar top gear live geweest. Wel een spectaculaire show! Nog wat mooie horloges gepast (onder ander een bijzonder Richard Mille met een waarde waar je een leuk F voor kan kopen). Ik herkende daar Joop en Vader Dolfijn nog van de Deil meeting alleen herkende hij mij niet. Dus durfte ik niet te groeten.. Xantijn
pesies Henk, tot dan toe was ik gewend om iedere 4 wieler op ieder moment ver achter me te laten, en die keer was het alsof ik op een scooter onderweg was, en heb me toen voorgenomen om ook zon auto te kopen als ik groot was.............tis er nooit van gekomen.....lol
Nah lekker dan, was een beetje errug drukkie daaro, ennuh ikke ben gewoon Joop hoor............ en niet de paus
Zo het was inderdaad onwijs druk... Auto's had ik gelukkig al gezien de week ervoor bij Hessing en Kroymans. De show was wel grappig gelukkig, alleen jammer dat de muziek zo hard was dat je de auto's zelf amper meer kon horen. Volgende keer zal ik je groeten Joop! Gr Xantijn
Rood, geel, zilver en P4/5...........Enzo's in alle kleuren..........lekker lekker lekker....... Thanks for sharing Bart.
Ik pas me meestal aan aan de omgeving Into the red op Zandvoort... K3 op Kleine Brogel... Ik zal deze nog op mp3 op de kop zien te tikken, maar dan zal er zeker een gelegenheid zijn dat hij gedraaid zal worden
Ik heb het boek, inclusief CD en zie net dat er in 2010 ook een DVD van gaat komen: http://www.youtube.com/watch?v=N45G8lI1UOc Een journalist (Mark Hales) rijdt een aantal auto's van Nick Mason... erg leuk boek en erg leuke CD. DVD zal hopelijk vergelijkbaar zijn. Dan is hij mijn EDIT: 3 nieuwe auto's dus: http://www.youtube.com/watch?v=hntXjTu4XZQ&feature=related
Geweldig Bobbie......nog nooit gehoord of gezien................, weet direct weer waarom ik Jopie geen geweldige naam vindt
Laat Bart het maar niet zien Sorry dat ik het verleden weer oprakel Zo zit er aan iedere naam wel een verhaal. Meestal ben ik de Bob...
IAZ was volgens mij 1992 voor t eerst. Er is een F40 met XB-xx-xx die zal dus eerder op kenteken gezet.