Tijdens Italie trip 1 in 2009 zat ik bij Franc in de auto en gingen we achter deze Diablo VT aan Heb eindelijk voorelkaar gekregen om HD te uppen bij YT dus ziet er nu stukken beter uit Duurt wel ff Maar heb je ook wat hehe http://www.youtube.com/watch?v=bmoDoTk0gnI
Prins Johan Friso heeft ook eens een testritje gemaakt, en daarmee De Telegraaf gehaald. Schijnbaar waren de snelheidslimieten flink overschreden... Terwijl er een vertegenwoordiger van Kroymans achter het stuur zat, uiteraard! Gr. Martin
Deze heb ik toen zelf uit de krant gescheurd vele jaren geleden. Kwam ik laatst tegen in een oud Autovisie jaarboek. 2/10/1990 Image Unavailable, Please Login
Leuk om te zien Henk. Hij zat bij mij op de universiteit en er gingen nog wel eens wat verhalen rond dat 'ie af en toe eens gesignaleerd werd in de buurt in iets dat groen was en veel te hard reed.
Cor is wkkr! edit: foto's van Poolse vrienden Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooie foto's Vu, ik ben benieuwd hoe hij de boel dit keer gemonteerd heeft Ik wil dit jaar ook nog wat van dit soort foto's maken. Liefhebbers? @ Jef was gezellig, wederom glibberend en glijdend naar huis?
Eerste IaZ was op 29 juni 1991. De F40 was al in 1988 op Zandvoort te zien (wagen van Garage Francorchamps) tijdens de FCN Benelux meeting op 11 juni. Het zou mooi zijn als de 2010 editie van IaZ weer dezelfde sfeer en auto's zou kunnen evenaren als die van de Benelux meetings.
Jaaaaaaaaaaa!!!!! Ik wil nog wel een mooie serie van de 575. En actie foto's van beide. Ook met Vu nog eens een afspraak maken die eind vorig jaar niet doorging.
Lijkt me leuk, moet overigens ook nog met Fred zijn 328 op pad. Ik heb het gevoel dat er nog genoeg foto's gemaakt kunnen worden dit jaar
* Moeten we echt een keer doen Franc! Zag vanochtend net dat je in de Gli staat! *Pterps: geen idee. Ben ik ook wel benieuwd naar. @ allen: actualiteit in een 4e jaars geneeskunde college Image Unavailable, Please Login
Haha; zie je me nu pas in de Gli staan? Apetrots ben ik. Net 2 mnd lid! Da's een van jouw foto's, niet?
Ja Ik spitte mijn post vanochtend pas door. Daar was je in gevecht met die 550 bij de Bus Stop Chicane. Trost mag je zeker zijn! Ik had graag voor je ook op Eau Rouge een foto willen maken, maar die lokatie is steeds gesloten bij kleinere evenementen. Image Unavailable, Please Login
Ja Roel we hebben ook al zoveel meegemaakt dat het nu al moeilijk wordt wat we wanneer hebben gezien..... Het moet de laatste dag geweest zijn schat ik, op weg naar Allesandria. Ik zag trouwens net dat we dan in de buurt van Portofino komen, een aanrader. Wikipedia: Portofino is een kleine Italiaanse plaats aan de Italiaanse Rivièra, in de provincie Genua. Het haventje van Portofino wordt gezien als een van de mooiste aan de Middellandse Zee. Image Unavailable, Please Login
Vu, ik sprak in Maastricht Assicuro (de verzekeraar) en die vertelde mij dat hij total loss is. Ook volgens alle politierapporten idd heel niet hard gereden, het moet de koude banden combinatie geweest zijn. Gelukkig R. ok en de kleine gaat ook helemaal goed.
Goed om te horen dat beide het goed maken. Motor en versnellingsbak is toch nog wel te gebruiken.... Zal nog wel een aardig bedrag zijn; de wrak-waarde